S 1000 R
Бескомпромисна динамика.
Дали отчукувањето на вашето срце е поврзано со tahometаr?
Тогаш S 1000 R е вистинскиот Roadster за вас – сведен на она најпотребното,
надграден за чисто забавно возење. Неговиот агресивен мотор од 165 ks/121 kW ќе ви изнуди насмевка, секогаш кога се врти. А силниот звук на новиот заден пригушувач од титаниум HP не остава простор за сомнеж: така треба да звучи животот во брзата лента.
Адреналин на две тркала. Дизајн.
Агрегат со четири цилиндри со високи перформанси доаѓа од RR и е оптимизиран за споредбени цели. Резултат: исклучително линеарно испорачување на вртежен момент со постојан погон со сите брзини на мотоциклот. Агрегатот S 1000 R има моќност од 160 ks/118 kV при 11000 вртежи во минута, додека максималниот 112 Nm вртежен момент при 9250 вртежи во минута, прави насмевка на лицето на возачот секој пат кога ќе ја допрете рачката за гас.
Адреналин на две тркала. Дизајн.
Некои го нарекуваат гол, а ние мислиме дека тој е сведен на она најпотребното. Гените на неговата сестра, S 1000 RR, се јасно видливи: агресивен дизајн со подигнат заден дел и спуштен преден дел, упадливо поделено лице и карактеристични „шкрги“. Прилично намалените странични внатрешни плочи и прецизно обоени површини испраќаат јасна порака: преносот на електрична енергија не е единственото нешто што е чисто и бескомпромисно. Три бои го потенцираат карактерот на мотоциклот: Light white/ Racing blue metallic/ Racing red, Black storm metallic i Racing red/Black storm metallic.
Извор на сите динамики: мотор.
Моќниот реден мотор со четири цилиндри со високи перформанси, како и задниот дел, потекнуваат од моделот RR. Во согласност со стандардот EU4 и новите регулативи за бучава, неговите перформанси се унапредени на 165 КЅ/121 kW. За исклучително линеарен вртежен момент и погон што постојано ве влече напред низ целиот опсег на брзината на моторот. Е-Гас ви овозможува да направите маневрирање уште попрецизно со оваа моќност. Професионалниот тест за менувач, кој е тестиран на тркачки патеки, ви овозможува да се префрлите нагоре и надолу без употреба на спојката: за повеќе динамика и пократка реакција – зачекори во светот на крајни граници.
Простор за прилагодување. Опрема.
Стандардно ви нуди два мода на возење: Rain i Road. „Rain“ обезбедува блага реакција на гасот, бидејќи ABS i ASC се подесени за влажни коловози. Од друга страна, „Road“ ја оптимизира реакцијата на гас, ABS i ASC за сув асфалт.
Можете по избор да добиете два дополнителни moda: Dynamic и Dynamic Pro. ABS Pro ви обезбедува совршено одложување дури и при навалувањето, DTC, контрола на тргнување и уред за ограничување на брзината во лентата за запирање. Dynamic Pro mod овозможува и посебни подесувања. Има навистина само едно ограничување: она кое вие сами ќе си го поставите.
Безкомпромисно паметен. Можности за персонализација.
За ваша ненаситна глад за кривини, достапни се два пакета со специјалнаm aksesoari -галантерија. Спортскиот пакет ги исполнува сите очекувања. Обезбедува Pro shift асистенција, темпомат и Pro driving mod, вклучувајќи режими Dynamic i Dynamic Pro, DTC, ACS Pro, ограничување на брзината и контролата на поаѓањето. Од друга страна, пакетот Dynamic вклучува електронска шасија DDC, загревани рачки, LED жмигавци и спојлер на моторот.
А со ковани HP тркала, вашиот моторцикл е за 2,4 kg полесен од другите модели во серијата, но има многу посилен карактер.
Агрегат | |
---|---|
Тип | Четиритактен мотор со четири цилиндри во линија за ладење на вода/масло, четири вентили на цилиндар, две брегасти осовини |
Дијаметар х цилиндар | 80 mm x 49.7 mm |
Кубикажа | 999 ccm |
Номинална моќност | 118 kW (160 hp) на 11000 rpm |
Максимален вртежен момент | 112 Nm на 9250 rpm |
Сооднос на компресија | 12.0 : 1 |
Контрола на мешавина / управување со агрегат | Електронско директно вбризгување со ride-by-wire систем за гас и knock сензор |
Контрола на емисија на издувни гасови | Затворени јамки со 3 премини низ катализатор, со мешање на цевки, EU-3 стандард со мешање на цевки и акустични вентили |
Перформанси / потрошувачка на гориво | |
Максимална брзина | преку 200 km/h |
Просечна потрошувачка на 100 km со брзина од 90 km/h | 5.4 l |
Просечна потрошувачка на 100 km со брзина од 120 km/h | 5.6 l |
Вид на гориво | Супер (премиум) безоловен со 95 – 98 октани |
Електричен систем | |
Алтернатор | 350 W |
Акумулатор | 12 V / 9 Ah, без одржување |
Пренос на моќност | |
Квачило | Повеќеслојно квачило со подмачкување на масло (хидраулично), контрола против отскокнување на квачилото, механичко |
Менувач | Шестостепен менувач со рамни запчаници |
Погон | Ланец 17/45 |
Шасија/ Сопирачки | |
Рам | Алуминиумски рам поставен како мост, делумно самоносечки агрегат |
Позиција на предно тркало / суспензија | Телескопска вилушка наопаку Ø 46 mm, прилагодлива компресија и отскокнување |
Позиција на задно тркало/ суспензија | Двострана алуминиумска вилушка со слободно движење, прилагодлив пригушувач при отскокнување |
Пренос на суспензија предно / задно | 120 mm / 120 mm |
Меѓуосовинско растојание | 1439 mm |
Наваленост на управувачот | 98.5 mm |
Агол на управување | 65.4° |
Тркала | Алуминиумски тркала |
Рам, напред | 3.50 x 17″ |
Рам, позади | 6.00 x 17″ |
Гума, напред | 120/70 ZR 17 |
Гума, позади | 190/55 ZR 17 |
Предна сопирачка | Сопирачка со двоен диск, дијаметар 320 mm, 4-клипна шепа |
Задна сопирачка | Сопирачка со еден диск, дијаметар 220 mm, единечен клип на шепа |
ABS | BMW Motorrad Race ABS (делумно интегрални), раздвоени |
Димензии / тежина | |
Должина | 2057 mm |
Ширина (вклучувајќи ги ретровизорите) | 845 mm |
Висина (без ретровизори) | 1228 mm |
Висина на седишта, без оптоварување на тежина | 814 mm |
Должина на просторот за нозе, без оптоварување на тежинa | 1805 mm |
Маса на празен мотоцикл, спремен за пат, со полн резервар 1) | 207 kg |
Дозволена вкупна маса | 407 kg |
Дозволена носивост (со стандардна опрема) | 200 kg |
Употреблива зафатнина на резерварот | 17.5 l |
Резерва | cca. 4 l |
Техничките податоци се однесуваат на тежината на празен мотоцикл (DIN)
1) Во согласност со упатството 93/93/EEC со сите течности и најмалку 90% од полниот резервар