BMW Motorrad Македонија

R nine T

BMW R nineT.
Неверојатно препознатлив. Оригинален. Воздушно ладен.

Возење со мотоциклот е симбол на чиста слобода: пејсаж, кривина, прави делници. Секој метар се брои. Ова е точно вашиот пат.
R nineT е совршен сопатник кој не знае скоро никакви граници на лично исполнување – и исто така, а воедно и благодарение на безброј опции за персонализација. Карактерот на боксер мотор со неговото воздушно ладење ве привлекува неодоливо напред, за да можете јасно да ја почувствувате целата крива на вртежниот момент – како и врвната технологија.Од самиот почеток, R nineT ги фасцинираше ентузијастите за мотоциклизмот ширум светот. Тој ќе ве стимулира, инспирира и зарази.

Непогрешив препознатлив R nineT.

R nineT има намален стил, но сепак е веднаш препознатлив. Тој е олицетворение на страста и иновацијата по 90 години конструирање на моторот – секако, со класичните пропорции на BMW Motorrad: извонреден боксер мотор, компактен резервоар, тенок заден дел. Сите материјали се со висок квалитет; сите површини се внимателно обработени. На ова треба да се додаде вниманиетое кое е посветено на деталите и извонредната вештина на изработка. На пример, браникот е заштрафен на ножицата на вилушката со помош на два приковани носачи. Исто така носачот за главно осветлување е изработена од алуминиум.

Класичен боксер.

Неговиот моќен, двоцилиндричен боксер мотор со ладење на воздух има зафатнина од 1170 кубика и пренесува исклучително динамична моќност од 81 kW (110 ks), дури и при мали брзини. Резултат: секое патување станува ново искуство, како во град, така и во вон-градско возење. Во исто време, R nineT е во согласност со сегашниот EU-4 стандардот.
Стандардниот BMW Motorrad ABS и опционалниот ASC (automatic stability control) ви овозможуваат секогаш да се чувствувате безбедно и да пренесувате препознатлива динамика на теренот. Обрнатата вилушка може да се подесува рачно за индивидуална координација: предоптеретување на пружината, и фазата на притисок и faua kompresijа се прилагодени на вашиот стил на возење. Ново дизајнираниот двоен инструмент со брзинометар и тахометар веродостојно ве информира за сè што треба да знаете додека уживате во возењето.

Опуштено седење, безгрижно возење.

Дури и ергономијата на мотоциклот R nineT е прилагодена за да го задржи карактеристичниот изглед и динамичните возни карактеристики. Звучи скоро како парадокс, но и покрај перформансите на моторот, целта е опуштено забавување со целосно уживање. Избалансираниот ергономски триаголник и малку посилен агол на управување ви овозможуваат да откриете нови патеки додека седите исправено, а воедно останувате опуштено. Ова значи дека ергономијата и извонредните возни карактеристики буквално одат заедно со мотоциклот R nineT.

Роден е да биде единствен.

Од самиот почеток на развојот на моторциклот R nineT, фокусот беше ставен на неговиот модуларен концепт со цел да се креираат што повеќе опции за персонализација. Безброј професионални и приватни модификации сведочат за тоа колку можности нуди овој модел.

Отворениот interfejs за електрониката ја олеснува и намалува инсталацијата на електронските компоненти. Добро дизајнирана рамка со можност за одвојување е додадена кон ова. Завршниот дел од задната рамка може лесно да се расклопи: за чиста и стилска соло перфоманси, или за алтернативни опции за седење.
За да му дадете нов изглед на R nineT со други фарбани делови, можете да изберете од многуте варијанти на резервоари: на пример, алуминиумски резервоар со видливи или полирани споеви може да се комбинира со дводелни стандарди на возачкото седиште. Можете исто така да го замените задниот дел со алуминиумско седиште.
Сега се нудат три уникатни завршувања: црна бура металик Vintage, Pllux metallic/Aluminium I Mars red metallic matt/Cosmic blue metallic matt.сино металик мат.
Кон резерварот, вашиот R nineT добива делумно алуминиумско седиште и раткапни во бои по ваш избор.

Исто така е вклучено и патничко седиште. Мотоциклот е испорачан со стандарден, одвојива патничка подрамка, како и соодветни педали. Единствената finiš u Black storm metallic/Vintage боја му дава на вашиот мотоцикл уникатен изглед поради рачно фарбање.

Спортскиот HP пригушувач достапен меѓу оригиналните додатоци на BMW Motorrad aksesoari-додатоци исто така може да бидат поставен високо или ниско, за целосно да придонесе за фантастичен изглед на мотоциклот.

Опциските додатоци- aksesoari ex works се исто така импресивни – на пример, загреаните рачки и дополнителните LED додатоци по избор, се исто така импресивни – на пример, загреаните дршки и LED покажувачи на брзина на вртежи.R nineT е дури и подготвен за изразување по избор додаток, како што се нашите нови Машински делови кој ги дизајнирал Роланд Сандс – без разлика дали станува збор за цилиндер, кацига, фар или капак за моторот. Со моторциклот R nineT, не добивате само врвно возење, туку и врвна машина.

Агрегат
Тип Воздушно/со масло ладен четиритактен ‘Bokser’ мотор,две брегасти осовини, четири кружно распоредени вентили по цилиндер, централна освина за контраравнотежа.
Дијаметар x цилиндер 101 mm x 73 mm
Кубикажа 1170 ccm
Номинална моќност 81 kW (110 ks) на 7550 rpm
Максимален вртежен момент 116 Nm на 6000 rpm
Однос на компресија 12.0 : 1
Контрола на мешавина / управување со агрегат Електронско вбризгување/ дигитално управување со исклучување на лер, палење со двострука свеќичка
Контрола на емисија на издувни гасови Контролиран каталитички трострук конвертор, EU-4
стандард на емисија на издувни гасови
Перфоманси/ потрошувачка на гориво 
Максимална брзина преку 200 km/h
Потрошувачка на гориво на 100 км врз основа на WMTC 5,3 l
Вид на гориво Безоловно супер (премиум), октански број 95-98 (RON) (регионална излезна моќност на 98 RON)
Електричен систем
Алтернатор трофазен алтернатор 720 W
Акумулатор 12 V / 14 Ah, без одржување
Пренос на моќност
Квачило Квачило со една сува плоча, хидраулично
Менувач Канџест шестбрзински менувач со хеликоидни сплајнови
Погон Полиосовински погон
Шасија / Сопирачки
Рам Четири делен концепт со една предна и триделен заден рам, мотор со лежаи, менувач, рам на задното седиште кое може да се симне за возење за возење еден возач
Позиција на преден тркало / менувач Превртени телескопски вилушки, фиксна цевкаста вилушка со дијаметар од 46 mm
Позиција на задно тркало / суспензија Лиена алуминиумска единечен крак со BMW Motorrad Paralever; централна греда на пружина, предходно набивање на пружината за да се подеси на управувачот, прилагодливи амортизери
Пренос на суспензија предно / задно 120 mm / 120 mm
Меѓусовинско растојание 1487 mm
Наваленсот на управувачот 107,9 mm
Агол на управување 63,2 °
Тркала Тркала со краци
Рам, напред 3.50 x 17″
Рам, позади 5.50 x 17″
Гума, напред 120/70 ZR 17
Гума, позади 180/55 ZR 17
Предна сопирачка Сопирачка со два дискa, со дијаметар 320 mm,  четири клипови фиксна шепа
Zадна сопирачка Сопирачка со еден диск, со дијаметар 265 mm,  два клипна шепа
ABS BMW Motorrad ABS
Димензии / тежина
Должина 2.110 mm
Ширина (вклучувајќи и ретровизори) 900 mm
Висина (без ретровизори) 1.265 mm
Висина на седиштето, без тежина од терет 805 mm
Должина на простор за нозе, без тежина од терет 1.785 mm
Маса на празен мотоцикл, подготвена за пат, полн резервоар 1) 222 kg
Дозволена вкупна маса 430 kg
Дозволена носивост (со стандардна опрема) 208 kg
Искористена зафатнина на резерварот 18 l
Резерва просечно 3 L
Опрема (во делови)
Стандардна опрема Лесно на расклопување на патнички  рам, нов двоен брзиномер и сензорен инструмент со рационална брзина со содржина на компјутер во возилото и црн сопирачки  погон, наопаку предна вилушка целосно  се подесува (предходно оптовареност на пружината, амортизер)
Опционална опрема (ОЕ) Алуминиумски резервоар за гориво 1 алуминиумски резервоар  за гориво 2, грејни рачки, алармен систем при кражба, ASC, LED жмигавци, бои  (Blackstorm metallic / vintage, Blueplanet metallic / aluminium)
Опциски додатоци (OA) „Машински обработен“  капакот на главата на цилиндерот, прстен за фар„Машински обработен“,капак за моторот, рачки за воланот и неколку испробани и тестирани делови од дериватот на R nineT

Технички податоци се однесуваат на неоптеретена маса (DIN)
1) Според упатството 93/93 / EWG со сите течности и наполнето со гориво,најмалку 90% од употребливиот капацитет.

КОНФИГУРАТОР НА МОТОЦИКЛИ