R 18
СЕ Е ВО ДУШАТА
Овде можете да го видите R 18 со налепницата „First Edition“
Новиот R 18 се повикува на историјата и сите познати етикети на нашата марка на кои сме работеле напорно. Резултатот може да се види: крузер што се издвојува со посебност и карактер својствен на вистински боксерски мотор со најголемиот волумен што сме го направиле досега и го спои со безвременски карактеристики на дизајнот; треба да ве потсетиме на двојната бела лента од првото издание на R 18?
КРУЗЕР НА ПРВ ПОГЛЕД.
Контурната линија го спушта и го издолжува. Двоен цевкаст рам е опкружена со моќен извајан агрегат што му дава целосен печат на овој импресивен мотор. На возачот му е на располагање голем број на опции за прилагодување: R 18 е оголен до коска за да се овозможи целосна индивидуализација.
ПРОВЕРИ КАКО ЗВУЧИ R 18
Ние сметаме на боксер мотори од 1923 година – не само поради убедување. Двоцилиндричниот боксер мотор со волумен од 1802 ccm во новиот R 18 е единица со најголем волумен што сме го направиле досега. Ќе испорача максимален вртежен момент од 158 Nm при 3000 вртежи во min-1. Од 2000 до 4000 min-1, тој секогаш гарантира повеќе од 150 Nm, што значи постојан вртежен момент со возни карактеристики карактеристични за еден боксер. Со 4750 min-1, големиот боксер агрегат ќе испорача 67 kW (91 КС). Тоа е дефиниција во која се преплетуваат традицијата и модерната технологија. За чиста емоција на патот.
Агрегат | |
---|---|
Дизајн | Двоцилиндричен четиритактен боксер мотор ладење со воздух и масло со две брегасти осовини со погон на ланец над погонското вратило. |
Од х печник на клип | 107.1 mm x 100 mm |
Зафатнина | 1802 cm³ |
Номинална излезна моќност | 67 kW (91 KS) pri 4750 o/min |
Максимален вртежен момент | 158 Nm pri 3000 o/min |
Степен на компресија | 9.6 : 1 |
Довод на гориво | Електронско вбризгување во доводот, BMS-K+ електронска контрола со заштита, twin-spark палење: со BMS-O со е-гас |
Емисија на гасови | Тронасочен катализатор |
Перфоманси / потрошувачка на гориво | |
Максимална брзина | преку 180 km/h |
Потрошувачка на гориво на 100 км врз основа на WMTC | 5,6 l |
Вид на гориво | Супер безоловен (maks. 15% етанол, E15) ROZ 95 90 AKI |
Напојување | |
Алтернатор | Постојан магнетен генератор 600 W (номинален капацитет) |
Акумулатор | 12 V / 26 Ah, без одржување |
Преносна моќност | |
Квачило | Суво квачило со еден диск |
Менувач | Шест брзински менувач со посебно куќиште / ѕвонче на менувачот |
Секундарен погон | Погонска осовина |
Шасија / Сопирачки | |
Рам | Двоен челичен цевкаст рам со појачување |
Предно ослонување / елемент пружина | Телескопска вилушка |
Ослонување позади / опружен елемент | Челична вилушка со централна пружина и амортизер |
Од на опругата напред / позади | 120 mm / 90 mm |
Меѓуосовинско растојание | 1731 mm |
Затур | 150 mm |
Агол на управување | 57,3° |
Тркала | Спојки (само напред) |
Димензија на тркало, напред | 3.5″ x 19″ |
Димензија на тркало, позади | 5.0″ x 16″ |
Гума, напред | 120/70 R 19 |
Гума, позади | 180/65 R 16 |
Предна сопирачка | Двојна сопирачка за дискови, со пречник 300 mm, клешта за сопирање со четири клипови |
Сопирачка, задна | Диск сопирачка, со пречник 300 mm, клешта за сопирање со четири клипови |
ABS | BMW Motorrad Integral ABS (делумно интегриран) |
Димензии / тежина | |
Висина на седиштето, празно возило | 690 mm |
Должина на газиште за возач, празно возило | 1630 mm |
Корисен волумен на резерварот | Приб. 16 l |
Резерва | Приб. 4 l |
Должина | 2.440 mm |
Висина (исклучок ретровизорите) | 1.126 mm |
Висина (преку ретровизор, DIN празна тежина на возилото) | 1.232 mm |
Ширина (со ретровизори) | 964 mm |
Маса на празен мотор, подготвена за пат, полн резервар 1) | 345 kg |
Макс.дозволена тежина | 560 kg |
Макс. носивост (со стандардна опрема) | 215 kg |
Техничките податоци се однесуваат на тежината на празен мотоцикл (DIN)
1) Во согласност со насоките 93/93 / EWG со сите течности и горива од најмалку 90% од волуменот на корисен резервоар