BMW Motorrad Македонија

R 18

СЕ Е ВО ДУШАТА

Овде можете да го видите R 18 со налепницата „First Edition“

Новиот R 18 се повикува на историјата и сите познати етикети на нашата марка на кои сме работеле напорно. Резултатот може да се види: крузер што се издвојува со посебност и карактер својствен на вистински боксерски мотор со најголемиот волумен што сме го направиле досега и го спои со безвременски карактеристики на дизајнот; треба да ве потсетиме на двојната бела лента од првото издание на R 18?

КРУЗЕР НА ПРВ ПОГЛЕД.

Контурната линија го спушта и го издолжува. Двоен цевкаст рам е опкружена со моќен извајан агрегат што му дава целосен печат на овој импресивен мотор. На возачот му е на располагање голем број на опции за прилагодување:  R 18 е оголен до коска за да се овозможи целосна индивидуализација.

ПРОВЕРИ КАКО ЗВУЧИ R 18

Ние сметаме на боксер мотори од 1923 година – не само поради убедување. Двоцилиндричниот боксер мотор со волумен од 1802 ccm во новиот R 18 е единица со најголем волумен што сме го направиле досега. Ќе испорача максимален вртежен момент од 158 Nm при 3000 вртежи во min-1. Од 2000 до 4000 min-1, тој секогаш гарантира повеќе од 150 Nm, што значи постојан вртежен момент со возни карактеристики карактеристични за еден боксер. Со 4750 min-1, големиот боксер  агрегат ќе испорача 67 kW (91 КС). Тоа е дефиниција во која се преплетуваат традицијата и модерната технологија. За чиста емоција на патот.

Агрегат
Дизајн Двоцилиндричен четиритактен боксер мотор ладење со воздух и масло со две брегасти осовини со погон на  ланец над погонското вратило.
Од х печник на клип 107.1 mm x 100 mm
Зафатнина 1802 cm³
Номинална излезна моќност 67 kW (91 KS) pri 4750 o/min
Максимален вртежен момент 158 Nm pri 3000 o/min
Степен на компресија 9.6 : 1
Довод на гориво Електронско вбризгување во доводот, BMS-K+  електронска контрола со заштита, twin-spark палење: со BMS-O со е-гас
Емисија на гасови Тронасочен катализатор
Перфоманси / потрошувачка на гориво
Максимална брзина преку 180 km/h
Потрошувачка на гориво на 100 км врз основа на WMTC 5,6 l
Вид на гориво Супер безоловен  (maks. 15% етанол, E15) ROZ 95 90 AKI
Напојување
Алтернатор Постојан магнетен генератор 600 W (номинален капацитет)
Акумулатор 12 V / 26 Ah, без одржување
Преносна моќност
Квачило Суво квачило со еден диск
Менувач Шест брзински менувач со посебно куќиште / ѕвонче на менувачот
Секундарен погон Погонска осовина
Шасија / Сопирачки
Рам Двоен  челичен  цевкаст рам со појачување
Предно ослонување / елемент пружина Телескопска вилушка
Ослонување позади / опружен елемент Челична вилушка со централна пружина и амортизер
Од на опругата напред / позади 120 mm / 90 mm
Меѓуосовинско растојание 1731 mm
Затур 150 mm
Агол на управување 57,3°
Тркала Спојки  (само напред)
Димензија на тркало, напред 3.5″ x 19″
Димензија на тркало, позади 5.0″ x 16″
Гума, напред 120/70 R 19
Гума, позади 180/65 R 16
Предна сопирачка Двојна сопирачка за дискови, со пречник 300 mm, клешта за сопирање со четири клипови
Сопирачка, задна Диск сопирачка, со пречник 300 mm, клешта за сопирање со четири клипови
ABS BMW Motorrad Integral ABS (делумно интегриран)
Димензии / тежина
Висина на седиштето, празно возило 690 mm
Должина на газиште за возач, празно возило 1630 mm
Корисен волумен на резерварот  Приб. 16 l
Резерва Приб. 4 l
Должина 2.440 mm
Висина (исклучок ретровизорите) 1.126 mm
Висина (преку ретровизор, DIN празна тежина на возилото) 1.232 mm
Ширина (со ретровизори) 964 mm
Маса на празен мотор, подготвена за пат, полн резервар 1) 345 kg
Макс.дозволена тежина 560 kg
Макс. носивост (со стандардна опрема) 215 kg


Техничките податоци се однесуваат на тежината на празен мотоцикл (DIN)
1) Во согласност со насоките 93/93 / EWG со сите течности и горива од најмалку 90% од волуменот на корисен резервоар

Конфигуратор на мотоциклот