BMW Motorrad Македонија

R 1250 RS

Новиот BMW R 1250 RS.

Секое возење го одредуваат  два фактора: време и оддалеченост. Со новиот модел BMW R 1250 RS, можете да одите на долг пат во секое возење. Богатиот вртежен момент од 143 Nm и 100 kW (136 ks) новиот боксер- мотор ве забрзува уште побрзо до брзината на крстарење. Иновативната технологија BMW ShiftCam ви нуди поголем вртежен момент и импресивна еластичност во целиот опсег на брзина. Така, можете брзо молскавично да изведете спринт на асфалтот во секоја ситуација на возење. Редизајнираниот преден крај му дава на предниот фар целосна LED варијанта, свеж спортски изглед и се врти аеродинамички кон ветрот. На овој начин можете да возите брзо и удобно во секое време. Едно е сигурно – без разлика колку патишта оставате зад себе за одредено време: со моделот R 1250 RS, вашето задоволство при возењето расте со секој поминат метар.

Спортски карактер во комбинација со ергономијата.

R 1250 RS комбинира спортски карактер со способноста за пријатно долго возење. Комплетно ревидиран преден крај, вклучувајќи нов спојлер на моторот, кој го потенцира целокупниот динамичен впечаток на Sport Tourer. Симетричното уредување на двојните фарови му дава на R 1250 RS балансиран и модерен изглед. Геометријата на управувачот обезбедува спортска положба за седење.

Двоцилиндричен боксер мотор.

Со полна моќ напред.

BMW ShiftCam е името на иновативна технологија која ви овозможува побрзо забрзување од кога и да било. Тоа се постигнува со променлив систем за контрола на брегастата осовина. Зголемувањето на 100 kW (136 ks) ви дава поголема моќност и, со проширување на волуменот до 1254 ccm, можност за нов спринт во лентата за претекнување. Зголемувањето на вртежниот момент (максимум 143 Nm) е забележливо во секој опсег на брзина во минута, така што се гарантира типична моќност на боксер и чисто задоволство при возењето.

Ова е ново.

Фаровите во целосна LED верзија како стандард.

Како средните, така и долгите светла, осветлуваат пошироко и хомогено од конвенционалните фарови, светлината е побела, создава појасни контури и значително ја зголемува пасивната безбедност.

Модернизација – нов преден крај и поизразен спортски изглед.

Редизајнираниот преден крај, вклучувајќи го и новиот спојлер на моторот и фарот во целосната LED изведба, го прават R 1250 RS уште подинамичен по изглед.

BMW Motorrad Spezial.

Сега имате уште повеќе опции да го направите BMW R 1250 RS сопствен мотоцикл: без разлика дали ќе се одлучите за пакетот за дизајн Option 719 Klasik или HP пакетот, и двата се исклучително ексклузивни и висококвалитетни опции за индивидуализација во самата фабрика. Направете го вашиот R 1250 RS уште поексклузивен со Spezial металик боја Stardust, со кафеаво седиште Опција 719 и со Опција 719 тркала во две нијанси. HP пригушувачот зазема дополнителен став во однос на перформансите.

TFT екран со конекција.

Поврзете го вашиот smartfon со вашиот мотоцикл преку Bluetooth. Екранот TFT 6,5 ”ви покажува сè за вашиот мотоцикл и ви нуди дополнителни елементи како навигација, музика и телефонија заедно со апликацијата за паметни телефони.

Мотор
Тип Четиритактен редни двоцилиндричен мотор со воздушно/течно ладење, двострука осовина во главата на цилиндерот, едно балансна осовина и варијабилен систем на тајмингот на моторот BMW ShiftCam.
Дијаметар x од 102,5 mm x 76 mm
Волумен 1.254 cc
Номинална излезна моќност 100 kW при 7.750 вртежи во минута
Максимален вртежен момент 143 Nm при 6.250 вртежи во минута
Сооднос на компресија 12,5 :1
Контрола на мешавина / управување со моторот Електронско вбризгување во усисната цевка
Контрола на емисија Три-насочен каталитички конвертор  затворена јамка, стандард за емисија на ЕУ-4
Стандард на емисија 110 g/km
Перформанси / потрошувачка на гориво
Максимална брзина преку 200 km/h
Потрошувачка на гориво на 100 км врз основа на WMTC 4,75 l
Тип на гориво Безоловен супер, октански број 95 (RON) регулација на адаптивен квалитетот на горивото  (91 до 98 RON)
Електричен систем
Алтернатор трифазен алтернатор 508 W (номинална моќност)
Акумулатор 12 V / 12 Ah, без одржување
Трансмисија на моќност
Квачило Со масло подмачкано квачило, хидраулично
Менувач 6-брзински менувач со константна мрежа и спирални запци на запчаникот
Секундарен погон Осовински погон
Шасија / сопирачки
Рам Дводелна рамка, предниот дел е заштрафен за задниот, носијќи ја тежината на моторот
Локација на предното тркало / суспензија Телескопска наопаку вилушка; дијаметар на столбот 45 mm
Локација на задно тркало / суспензија Еднострана леана вилушка од алуминиум со BMW Motorrad Paralever sistemom; WAD потпирач (амортизација во врска со поместувањето), хидраулички подесуво предходно оптеретување (континуелно вариабилно) на воланот, амортизирање подесување на воланот
Поместување на суспензијата напред / назад 140 mm / 140 mm
Осовинско растојание 1.530 mm
Затур 110,9 mm
Агол на главата на управувачот 62.3°
Тркала Лиени алуминиумски тркала
Фелна, предна 3,50” x 17”
Фелна, задна 5,50” x 17”
Гума, предна 120/70 ZR 17
Гума, задна 180/55 ZR 17
Сопирачка, предна Сопирачка со два диска, подвижен дискови на сопирачката, со дијаметар 320 mm, 4-клипна шепа на сопирачката
Сопирачка, задна Сопирачка со единечен  диск, со дијаметар 276 mm, дво-клипна подвижна шепа за сопирачка
ABS BMW Motorrad Integral ABS (дел интегрални)
Димензија / тежина
Висина на седиштето, без оптоварување со тежина 820 mm (OE ниско седиште: 760 mm; OE спортско седиште: 840 mm)
Внатрешна кривина на ногата, без оптоварување со тежина 1.840 mm (OE ниско седиште: 1.720 mm; OE спортско седиште: 1.875 mm)
Корисен волумен на резерварот околу 18 l
Резерва околу 4 l
Должина 2.202 mm
Висина (без огледала) min. 1.255 mm; max. 1.340 mm
Ширина (со огледала) 925 mm
Неоптеретена тежина, подготвен за патување, со полн резервоар 1) 243 kg
Дозволена вкупна тежина 460 kg
Носивост (со стандардна опрема) 217 kg

Техничките податоци се однесуваат на неоптеретена тежина (DIN)
1) Во согласност со насоките  93/93 / ЕЕЗ со сите течности, горива од најмалку 90% од запремината на корисен резервоар

HP ДЕЛОВИ.

HP спортски пригушувач

Најсовремено совршенство: висококвалитетен пригушувач за навестување од титаниум, со завршна капа од карбон, обезбедува робусен звук и спортски изглед. Покрај тоа, спортскиот пригушувач од производителот Акраповиќ е полесен од стандардниот пригушувач.

БАГАЖНИК.

Кутија за патување и горно складирање

  • Висококвалитетната, тврда кутија за патување со волумен од 32 литри и 31 литар обезбедува повеќе од доволно простор за багаж и кацига.
  • Водоотпорните кутии можат да бидат заклучени и се совршени придружници на кратки или долги патувања. Капаците можат да се отворат широко и да го олеснат складирањето на багажот.
  • Со капацитет на товар до 10 кг, тврдите отпорни кутии имаат многу простор. Препорачаната максимална брзина со поставените кутии е 180 km/h.
  • Практичните опции се водоотпорни уметоци кои совршено одговараат на кутијата за патување..
  • Водоотпорниот горен капацитет на складирање од 30 литри дава доволно простор за кацигата.
  • Капакот, кој по избор е достапен во мат асфалт сива боја, Black Storm металик или Light White Uni боја, и шарки меки за затварање кои овозможуваат полека спуштање на капакот, потенцираат впечаток за висок квалитет.
  • Максималното оптоварување е 5 кг.

Уметок за кутијата за патување и горен простор за складирање

  • Соодветните водоотпорни уметоци за кутијата за патување и горното складирање овозможуваат уредно складирање на багажот и овозможуваат полесно ставање и вадење.
  • Благодарение на рачката за носење и ременот за рамо, торбата може да се носи брзо и лесно во рака.
  • Практичните детали вклучуваат тристран патент-затварач и и мрежен оддел во капакот.

Торба за резервоар, 5-9 l

  • Мала торба за резерварот од издржлива со полиуретан пресвлечена ткаенина од полиестер е идеален сопатник за кратки патувања.
  • Водоотпорен главен оддел со внатрешна торба, со надворешен џеб, зафатнина што може да се прошири од 5 до 9 литри, рачка за носење и ремен за рамо што може да се отстрани се функционалните елементи што ги исполнуваат сите ваши секојдневни потреби.

Опција 719 – потпирачи за нозете на возачот, со подесување

Класичните алуминиумски потпирачи за нозете на возачот  со пластична подлога за стопалата се прилагодливи на три позиции и обезбедуваат максимална удобност и безбедност на и надвор од патот. Висококвалитетните изработени делови на ексклузивната Опција 719 обезбедуваат дополнителна стабилност, па дури и подобра контрола врз мотоциклот додека се возите во стоечка положба, особено надвор од патот.

Опција 719 – лост за ногата, со подесување

Ексклузивните шипки за нозете Опцијата 719 е изработен од елоксиран алуминиум и се подесува поединечно за индивидуално ниво. Со соодветното поставување, лостот-држачот за ногата, може да се користи подобро и чуствителен е кога возите во стоечка положба, за време на возење по теренски патишта. Висококвалитетните делови од пакетот со шипки, со ознака Опција 719, му даваат на мотоциклот додатна вредност.

Опција 719 – класични капаци на главата на цилиндерот

Капаците на главата на цилиндерот од ексклузивната Опција 719 додаваат дизајнерски акценти со нивната сребрена боја. Висококвалитетните елоксирани капаци на алуминиум го истакнуваат боксер моторот. Ексклузивните специјални делови го носат натписот „Опција 719“ и го истакнуваат висококвалитетниот карактер на мотоциклот.

ЕРГОНОМИЧНОСТ И КОМФОР.

Комфорна широка шофершајбна

Повисоката и поширока комфорна шофершајбна овозможува максимален комфор при патување во сите временски услови. Се истакнува благодарение на исклучителната аероакустика и премачувањето што ја прави отпорна на гребење и обезбедува трајна видливост.

Возачко седиште

  • Возачкото седиште високо, црно: за 30 mm повисоко е црното возачко седиште а особено погодно за високи возачи. Удобниот агол на колената му дава на возачот забележително зголемување на комфорот на седење и со тоа уште повеќе безгрижни километри, особено на долгите патувања.
  • Возачкото седиште ниско, црно: седиштето на возачот во црна боја, за 30 mm пониско, го олеснува седнувањето на вашиот моторцикл и го подобрува спуштањето на земја. Ова го олеснува маневрирањето и контролирањето на мотоциклот.
  • Седиштето на возачот спортско, црно: седиштето на возачот спортско во црна боја е повисоко и е потесно од стандардното седиште и го поддржува спортскиот стил на возење благодарение на активното прилагодување. Со висина на седиштето од 840 mm и должината на чекорот на возачот од 1.875 mm, тоа е особено погодно за високи возачи.

Затемнета шофершајбна

Затемнетата шофершајбна го истакнува спортскиот карактер на машината. Со премазот отпорен на гребење за трајна транспарентност,тој има димензии и форма што одговара на стандардниот ветробран.

НАВИГАЦИЈА И КОМУНИКАЦИЈА.

BMW Навигатор VI

  • Со мултифункционалниот навигатор VI, планирањето на маршрутата е детска игра.
  • Систем со 16 GB флеш меморија и tačskrin дијагонала пет е секогаш ваш сигурен водич.
  • Благодарение на кружниот поларизирачки филтер (CPOL), водоотпорниот екран може лесно да се прочита дури и на директна сончева светлина. Екранот со висока резолуција во куќиштето како smartfon ги обезбедува сите најважни информации и неопходниот преглед во секоја ситуација.
  • Бројни дополнителни функции го прават планирањето и патувањето повозбудливо искуство. Ова ви овозможува да креирате патеки според личните преференци за да уживате во возењето на споредните патишта со малку сообраќај. На непознат терен, опцијата „таму и назад“ е особено корисна, затоа што секогаш ќе завршите со сигурност на местото на поаѓање.
  • Bluetooth конекцијата со системот за комуникација BMW Motorrad и опциите на апликацијата Smartphone Link овозможуваат мултимедијална забава при возење: најавувања за навигација, телефонски повици и музика, како и добивање временска прогноза или информации за гужва во сообраќајот без никакви проблеми.
  • Заедно со подготовката на навигацијата, достапни се и дополнителни функции како „My Motorcycle“, а може да се контролираат и со помош на мултиконтролорот на рачката на воланот.
  • Секој што ќе се одлучи за претходно инсталирани мапи, останува секогаш во тек, благодарение на доживотно ажурираните мапи.

БЕЗБЕДНОСТ.

Ендуро алуминиумски штитник на моторот

  • Робусниот enduro алуминиумски штитник  на моторот, практично го штити долниот дел на моторот од каменити парчиња и оштетувања.
  • Алуминиумскиот штитник на моторот, специјално дизајниран за теренска употреба, дебел е два милиметри и е значително поширок и подолг од стандардниот штитник на моторот.
  • Специјалната форма исто така го нагласува теренскиот изглед на мотоциклот.