Со уште повеќе погон за авантура.
Новиот BMW R 1250 GS: концентрирани перформанси во пресрет со импресивна ефикасност. Со новиот BMW R 1250 GS ќе го доживеете новиот боксер уште подиректно. Зголемувањето на зафатнината на моторот ви носи уште подобри перформанси – 136 ks и 1250 ccm. Системот за варијабилна контрола на брегастата осовина на BMW ShiftCam обезбедува супериорна испорака на моќта – во високи и ниски обеми на брзината на моторот. Дали во градот, на автопатот, секако, на теренот: секој метар ви дава поголема слобода и го зголемува задоволството во возењето. Новите стилови и бои, бројни технички детали и возбудливи опции го индивидуализираат карактерот на новиот BMW R 1250 GS.
Перфоманси, ефикасност, контрола.
Двоцилиндричниот боксер моторот на новиот модел R 1250 GS фасцинира во својата разновидност уште од првиот момент. Неговиот карактер е непогрешлив – во секој опсег на брзина на моторот. Ви нуди и подобрени перформанси и непречено функционирање при мали брзини. Варијабилната контрола на брегастата осовина на BMW ShiftCam овозможува посилна крива на вртежниот момент, во текот на целиот распон на брзината на моторот во секоја возечка ситуација. Тоа ви дава сила, секогаш кога ќе ви треба. Повеќе зафатнина, поголема моќност – со поголема ефикасност. Моќните перформанси со помалку промени на степенот на преносот ви даваат суверенитет. Накратко: Вие ја чувствувате енергијата на боксерот уште по директно.
Конективност со екранот во боја како стандард.
Во боја Екранот со TFT во дијагонала од 6,5 inča прикажува информации, како што се брзина и вртежи во минута, навигација, телефонија, медии и дополнителни информации за возилото. Кога че стане темно или кога возите низ тунели, осветленоста и интензитетот на бојата на екранот автоматски се прилагодуваат. Дури и во светла сончева светлина, сите информации се лесни за читање.
Стартната контрола HSC како стандард.
Стандардната контрола за стартување со HSC го олеснува тргнувањето на косините. Со помош на рачката на рачната сопирачка, задната кочница може лесно да се примени. При поаѓање, сопирачката автоматски се отпушта.
BMW Motorrad Spezial.
BMW Motorrad Spezial нуди пакети кои специфично го дефинираат дизајнот за R 1250 GS. HP пакетите го истакнуваат спортскиот карактер на машината со алуминиумските компоненти. Класичниот пакет од ексклузивната Опција 719 го нагласува стилот со висококвалитетни компоненти во сребрена боја. А пакетот Storm од Опцијата 719 и дава на машината уникатен груб изглед, во сребрена сива боја.
Целосно LED фарови како стандард.
И во средните и во другите светла, осветлувањето е пошироко и повеќе хомогено отколку кај конвенционалните ламби. Покрај тоа, светлината е побела, појасно ги оцртува контурите и значително ја зајакнува пасивната безбедност.
Контрола на динамична сопирачка (DBC).
DBC ве поддржува при итно сопирање, со спротивставување на често несаканото додавање на гас во ваква екстремна ситуација. Интервенцијата при контрола на моторот го намалува вртежниот момент. Во исто време, силата на сопирањето се засилува на задното тркало. Резултат: поголема безбедност преку најдобра можна употреба на можност за сопирање-кочење, за да го стабилизирате вашиот мотоцикл и да ги скратите растојанијата за запирање.
Мотор | |
Тип | Четиритактен реден двоцилиндричен мотор со воздушно/течно ладење, двострука осовина во главата на цилиндерот, со едно балансна осовина и систем на вариабилен тајминг на моторот BMW ShiftCam. |
Дијаметар x од | 102,5 mm x 76 mm |
Зафатнина | 1.254 ccm |
Номинална излезна моќност | 100 kW (136 PS) pri 7.750 U/min |
Макс. Вртежен момент | 143 Nm при 6.250 Во/мин |
Сооднос на компресија | 12,5 : 1 |
Контрола на мешавина / управување со моторот | Електронско усисно вбризгување во цевката |
Контрола на емисија | Три-насочен каталитички конвертор затворена јамка, стандард емисија EU-4 |
Стандард емисија | 110 g/km |
Перформанси / потрошувачка на гориво | |
Максимална брзина | преку 200 km/h |
Потрошувачка на гориво на 100 km врз основа на WMTC | 4,75 l |
Тип на гориво | Безоловен супер, октански број 95 (RON), регулативи за прилагодлив квалитет на горивото (91 до 98 RON) |
Електричен систем | |
Алтернатот | трофазен алтернатор 510 W (номинална моќност) |
Акумулатор | 12 V / 11,8 Ah без одржување |
Трансмисија на снага | |
Квачило | Квачило со подмачкување со масло, хидраулично |
Мењач | Шестстбрзински менувач со константна мрежа и запци на завртка на запчаникот |
Погон | Осовински погон |
Шасија / сопирачки | |
Рам | Двооделен рам, преден заштрафен за задниот рам, ја носи тежината на моторот |
Локација на предно тркало / суспензија | BMW Motorrad Telelever; потпирач со дијаметар 37 mm, централна пружинска нога |
Локација на задно тркало / суспензија | Еднострана леана алуминиумска вилушка со BMW Motorrad Paralever; WAD вилушка (амортизација врска возењето), хидраулички прилагодлива предходно оптеретување на пружината (континуирано вариабилна) на воланот, амортизацијата на одскокнувањето се подесува на воланот |
Поместување суспензија напред / назад | 190 mm / 200 mm |
Осовинско растојание | 1.525 mm |
Затур | 99,6 mm |
Агол на главата на управувачот | 64,5° |
Тркала | Тркала од лиен алуминиум |
Фелна, предна | 3,00 x 19″ |
Фелна, задна | 4,50 x 17″ |
Гума, предна | 120/70 R 19 |
Гума, задна | 170/60 R 17 |
Сопирачка, предна | Сопирачка со два диска, подвижни дискови на сопирачката, со дијаметар 305 mm, 4-клипна шепа на сопирачката |
Сопирачка, задна | Сопирачка со еден диск, дијаметар 276 mm, двоклипана шепа на сопирачката |
ABS | BMW Motorrad Integral ABS (дел-интеграл), се одвојува |
Димензија / тежина | |
Висина на седиштето | 850 / 870 mm (спуштено висење* 800 / 820 mm) *OE |
Внатрешна кривина за нога | 1.870 / 1.910 mm (ниска висина на седиштето * 1.750/1.790 mm) *OE |
Корисна зафатнина на резерварот | 20 l |
Резерва | оклу 4 l |
Должина | 2.207 mm |
Висина (без огледала) | 1.430 mm |
Ширина (вкл. огледала) | 952,5 mm |
Неоптеретена тежина, подготвен за пат, полн резервоар1) | 249 kg |
Дозволена вкупна тежина | 465 kg |
Носивост (со стандардна опрема) | 216 kg |
Техничките податоци во однос на неоптеретена тежина (DIN)
1) Во согласност според насоките VO (EU) 168/2013 со сите флуиди, со стандардната опрема и наполнетото гориво од најмалку 90% од искористеноста на капацитетот на резерварот.
HP ДЕЛОВИ.
HP спортски пригушувач
Најсовремено совршенство: висококвалитетен пригушувач за навестување на титаниум, со завршно капаче од карбон, обезбедува робустен звук и спортски изглед. Покрај тоа, спортскиот пригушувач, од производителот Акраповица е полесен од стандардниот пригушувач.
БАГАЖНИК.
Црна алуминиумска кутија
Робусните алуминиумски кутии, сега исто така достапна во црна боја, нудат комбиниран волумен од 80 l.Секоја може да се заклучи со две брави и сите имаат отвори за надовзување дополнителен багаж. Можно Централно заклучување со моторот.
- Теренско, робусна алуминиумска кутија
- Волумен: околу 36 l (десно), околу 44 l (лева)
- Отпорен на вода, прашина, екстремно висок квалитет
- Опционално: уметоци, рачка за носење
Atacama странични торби
Сестран систем на мек багаж со различни елементи. Специјално направен за светски патници кои не се воздржуваат од груб терен. Направено од исклучително отпорен на кинење материјал, и со водоотпорни уметоци што можат да се отстранат. Системот за брзо ослободување им овозможува на страничните торби брзо да се прикачат за носачот на багажникот на мотоциклот, и повторно може да се отстранат. Завиткана торба за багаж со функција на ранец.
- Atacama странични торби, 25 l + 35 l
- Atacama вреќа за багаж 40 l
Голема торба за резервар
Зафатнина на голема торба за резервоар со водоотпорна главна преграда, варираат од 11 до 15 литри. Во надворешниот џеп, кој е отпорен на вода безбедно може да собере полиетиленско шише од 0,5 литри. Џебот за мапата е истотака отпорен на вода.
- Водоотпорна главна преграда
- Водоотпорна главна преграда за мапи, со внатрешен полиуретански премаз
- Рачка за носење и ремен за рамо кое може да се откачи
- Опционално: Варио внатрешна торбата за резерварот, за флексибилна поделба на внатрешноста
ДИЗАЈН.
Хромиран заден пригушувач
Висококвалитетен хромиран заден пригушувач е во совршена хармонија со другите апликации на машина.
Црна маска на хладњакотот „Style“
Со прав прекриена црната маска на хладњакот од црн нерѓосувачки челик , визуелно го надополнува декоративен панел на мотоциклот и го заокружуваат спортскиот дизајн.
Црно лежиште на задниот ослонец за ногата
Со нив, спортскиот дизајн на мотоциклот е уште поизразен: стандарден заден ослонец за нозе, сега се достапни и во црна боја.
ЕРГОНОМИЧНОСТ И КОМФОР.
Високо рели седиште со плоча за багаж
- Едноделно високо рели седиште е скроено за теренска употреба и им нуди на високите возачи максимална слобода на движење кога ќе го напуштат патот.
- Тука има уште повеќе простор за совозачот.
- Елегантниот, ергономичен и разнобоен дизајн допринесува задниот крај на машината да изгледа особено спортски.
Затемнет рели ветробран
Оптимален за тренско возење: доволно мал за јасна прегледност на теренот и неопходната слобода на движење, додека возите во стоечка положба.
Црна подесувачка рачка на менувачот
Прилагодливата рачка на менувачот, го олеснува користењето додека возачот стои. Со неа иде и прилагодлив дел за прстите на нозете.
НАВИГАЦИЈА.
BMW Навигатор VI
- Со мултифункционалниот Навигатор VI, планирањето на рутата е детска игра. Систем со 16 GB флеш меморија и екран на допир со дијагонала од пет инча е секогаш сигурен водич.
- Благодарение на циркуларниот поларизирачки филтер (CPOL), водоотпорниот екран лесно може да се прочита, дури и на директна сончева светлина. Екранот со висока резолуција во куќиштето кој наликува како смартфон, ги обезбедува сите најважни информации и потребниот преглед во секоја ситуација.
- Бројни дополнителни функции го прават планирањето и патувањето возбудливо искуство. Ова ви овозможува да креирате патеки според личните преференци за да уживате во возењето по споредните патишта со малку сообраќај.
- На непознат терен, опцијата „таму и назад“ е особено корисна, бидејќи секогаш ќе завршите со сигурност на местото на поаѓање.
- Bluetooth конекцијата со системот за комуникација BMW Motorrad и опционалната апликација Smartphone Link, овозможуваат мултимедијална забава во возење: навигациски објави, телефонски повици и стриминг музика, како и добивање временска прогноза или информации за сообраќајни гужви без никакви проблеми.
- Заедно со подготовката на навигацијата, додатни функции како што се „My Motorcycle“ исто така се достапни, и може да се контролираат и со помош на мултиконтролерот на рачката на воланот.
- Секој што ќе се одлучи за претходно вградени мапи, остануваат секогаш во тек благодарение на доживотната ажурирана мапа.
- Уште една работа: со опционален комплет за инсталација во автомобилот, Navigator VI е исто така идеален сопатник во вашиот автомобил.
БЕЗБЕДНОСТ.
Ендуро алуминиумски заштитник на моторот
- Издржливиот алуминиумски ендоро заштитик на моторот ефикасно го штити подот на моторот од камени парчиња и оштетувања.
- Алуминиумскиот штитник, кој е специјално дизајниран за употреба на терен, е дебел 2 мм и значително подолг и подолг од стандардниот мотор.
- Неговата посебна форма го засилува впечатливиот надворешен изглед на машината.
Шипка за заштита на моторот
- Робусните шипки за заштита на моторот, изработени од полиран не рѓосувачки челик, со сигурност ја штитат од оштетување површината околу цилиндарот, без ограничување на навалување.
- Стабилната цевкаста конструкција може да одолее дури и на груби удари и да спречи поголемо оштетување од паѓање на теренот и на асфалт.
Помошни LED фарови
- Познатиот проводник од оптички влакна, им го даваат на иновативните стандардни LED предни фарови тој непогрешлив изглед.
- Интегрираното дневно светло за возење исто така обезбедува подобра видливост и со тоа подобрена безбедност на патот.