K 1600 GT
Gran Turismo. Патува во голем стил. Ова значи да комбинирате динамични перформанси и удобност со претворање на растојанието во слободен простор. Визијата на BMW Motorrad беше суштината на оваа филозофија, чистото чувство на Gran Turismo. Оваа визија сега доби нова форма во K 1600 GT.BMW 6-цилиндричниот агрегат е легендарен. Мит кој уште еднаш е реализиран во K 1600 GT, покомпактен од кога било досега. 1649 cc, 118 kV (160KS) и максимален вртежен момент од 175nM. Дури и фактите се импресивни. Но, возачкото искуство е уште поинспиративно. Попречно инсталираните единици за напојувања даваат извонредно ниво на динамички перформанси, како и префинета работа на моторот.
Доколку возачот е расположен за покажување спортски способности, агрегатот подготвено ја достигнува својата брзина, дури и во долниот опсег на вртежите на агрегатот може да развие големи брзини. Над 70% од максималниот вртежен момент е достапен само за 1500 вртежи во мин.
Додека резервите на силата на агрегатот се огромни, неговите димензии се намалени. Со тежина под 103 kg и ширина од 555 mm, обемот на 6-цилиндричниот агрегат никогаш не бил толку компактен. За исклучително ракување и зголемена слобода при возење.
За подобра видливост во кривините, GT представува опционално достапни адаптивни предни фарови. Ова не само што ја зголемува ексклузивноста, туку и активната безбедност на машината. Визијата е исполнета.
K 1600 GT.НЕЗАПИРЛИВО ПАТУВАЊЕ
Агрегат | |
---|---|
Тип | Четворотактен редни шестоцилиндричен мотор со ладење на моторот со масло и вода, две брегасти осовини, четири вентили по цилиндер |
Дијаметар x цилинеар | 72 mm x 67,5 mm |
Кубатура | 1649 cc |
Номинална моќност | 118 kW (160 ks) нa 7750 rpm |
Максимален вртежен момент | 175 Nm нa 5250 rpm |
Сооднос на компресијата | 12,2 : 1 |
Контрола на мешавина / управување со агрегат | Електронско вбризгување |
Контрола на емисија на издувни гасови | Каталитички конвертер со тројна затворена јамка, стандард за емисија на EU-4 |
Перфоманси/ потрошувачка на гориво | |
Максимална брзина | преку 200 km/h |
Просечна потрошувачка на 100км | 5.7 l |
Вид на гориво | Безоловен супер, октански број 95 (RON) |
Електричен систем | |
Алтернатор | 700 W |
Акумулатор | 12 V / 19 Ah, без одржување |
Пренос на моќност | |
Квачило | квачило со повеќе дискови и масло |
Менувач | Anti-Hopping хеликоидна кутија на шестцилиндричен менувач |
Погон | Полуосовински погон |
Шасија / Сопирачки | |
Рам | Рам во форма на мост, леан алуминиум, мотор со лагери |
Позиција на предното тркало / суспензија | BMW Motorrad Duolever; централна греда за федери |
Позиција на задно тркало / суспензија | BMW Motorrad Paralever |
Пренесување на суспензијата преден / заден | 115mm /135 mm |
Меѓуосовинско растојание | 1,618 mm |
Навалување на управувачот | 106.4 mm |
Агол на управување | 62.2° |
Тркала | Лиени алуминиумски тркала |
Рам, напред | 3,50 x 17″ |
Рам, позади | 6.00 x 17″ |
Гума, напред | 120/70 ZR 17 |
Гума, позади | 190/55 ZR 17 |
Предна сопирачка | Сопирачка со два диска, дијаметар 320 мм, со четири клипа фиксна шепа |
Задна сопирачка | Сопирачка со еден диск, дијаметар 320 мм, со два клипна шепа на сопирачката |
ABS | BMW Motorrad Integral ABS (делумно интегриран) |
Димензии / тежина | |
Должина | 2.324 mm |
Ширина (вклучувајќи и ретровизори) | 1.000 mm |
Висина (без ретровизори) | 1.440 mm |
Висина на седиштето, без тежина на товар | 810/830 mm (ниско седиште*: 800/780 mm) *OE |
Должина на просторот за нозе, без товар | 1.830/1.870 mm (ниско седиште *: 1,775/1,810 mm) *OE |
Маса на празен мотоцикл, подготвена за пат, полн резервар 1) | 334 kg |
Дозволена вкупна маса | 540 kg |
Дозволена носивост (со стандардна опрема) | 206 kg |
Корисен волумен на резерварот | 26.5 l |
Резарва | 4 l |
Стандардна опрема | ABS Pro, DTC (Dynamic Traction Control), модови на возење, ксенонски фар, Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment), греење на седиштата, темпомат, мулти-контроллер, HSC Pro Reverse Assistant за рикверц, shift assistant Pro, адаптивен фар со LED светло за дневно возење, аудио систем, Keyless Ride, централно заклучување, RDC (контрола на притисокот во пнеуматиците), дополнителни LED светла |
Опциска опрема (OE) | светилка за сопирачките, LED помошен фар, разни седишта, подно осветлување, top box, BMW Motorrad |
Опциски аксесоари (ОА) | Навигатор |
Техничките податоци се однесуваат на неоптеретена маса (DIN)
1) Во согласност со упатствата 93/93/EWG со сите течности, наполнето гориво до најмалку 90% од искористениот капацитет на резерварот.
Истакнете се како спортист.
Специјалниот модел K 1600 GT Sport е одличен микс на спорт и патување.Динамичкиот изглед и удобност се здружуваат со спортскиот дизајн и високите перформанси..
Достапен во Cosmic Blue металик и Black Storm металик бои, овој специјален модел е вистински водач. Кратката, спортска шофершајбна совршено се вклопува во целокупниот изглед. На крај, седиштата на PRO го прават секое возење малку поудобно од вообичаеното.
Специјалниот Sport model го буди спортистот во вас. Затоа, фатете го воланот, додајте гас до даска и тргнете!