G 310 GS
BMW G 310 GS. Авантурите секој ден.
Бидете спонтани, прекинете ја рутината, исполнете го секојдневието со нови искуства. Авантурите секој ден ви се пред врата – создавајте нови со G 310 GS кој ве води низ урбаната џунгла, безбедно и безгрижно. Без разлика дали уживате во градот или се возите надвор од градот, шумски патеки или нерамни патишта – G 310 GS ветува чисто задоволство при возењето, за сите. Во опуштена и малку подигната положба на седиштата, секој предизвик можете лесно да го поминете и да управувате со прецизност.
Со G 310 GS, авантурите не мора да бидат големи за да бидат незаборавни. Она што е важно е што ги доживувате секој ден.
Типичен GS.
Безгрешки GS. Робустен Различен. И со неговиот типичен дизајн, тоа е олицетворение на познатиот GS дух. Моќната силуета, заштитниот ветробран и познатата ергономија на GS гарантираат интензивно задоволство при возењето на која било површина. Со свежи и импресивни варијанти на бои, тоа ќе го привлече вниманието на сите. Висококвалитетните елементи за дизајн го истакнуваат беспрекорниот изглед на GS и обезбедуваат дополнителна заштита, кога се движи преку нерамните патишта ,во нови авантури.
Светол и самоуверен.
Опуштеното и непречено возење не е проблем благодарение на типичната позиција на седиштето на GS. Управувачот, потпирачите за нозете и елементите за управување се изработени на избалансиран начин, што го прави лесно достапен за кратки и високи возачи. И задните амортизери од 180 мм и превртената вилушка со 19 ”на предното тркало обезбедуваат дополнително задоволство при возењето, на која било површина. Рам од не рѓосувачки челик ,ја одржува стабилноста на возењето. G 310 GS е лесен и стабилен да се управува, низ градската џунгла и низ тесните улици до следната авантура – нешто ново секој ден.
Динамичен микс.
Едноцилиндричен агрегат се управувана благодарение на цилиндерот навален кон задниот дел и главата на цилиндерот ротирана за 180 степени. Тежината на мотоциклот е помала заради неконвенционалното поставување на цилиндерот, и затоа се концентрира на предното тркало, што ви овозможува да се свртите лесно и прецизно. GS не е само непогрешливиот GS однадвор, и одвнатре ќе го најдете препознатливиот квалитет на BMW Motorrad. Во исто време, посебната конфигурација на агрегатот обезбедува ниска потрошувачка, 313 ccm i 25 kW / 34 KS на 9,500 вртежи во минут и на тој начин гарантира потребна моќност и забрзување.
G 310 GS – е незаменлив во она што го нуди, со мешавина на квалитет, удобност и динамичност.
Исклучителено добро опремен.
Со G 310 GS, изберете квалитет, сигурност и BMW стандарди. Двоканален ABS систем и носач за багаж, вклучени се како стандарди и секако има голем број посебни додатоци.
Агрегат | |
---|---|
Tип | Едно-цилиндричен четиритактен агрегат со ладење со вода, 4 вентили, 2 горни брегасти осовини и подмачкување со сув картер |
Дијаметар x цилиндар | 80 mm x 62,1 mm |
Кубикажа | 313 cc |
Номинална моќност | 25 kW (34 ks) нa 9500 rpm |
Максимален вртежен момент | 28 Nm нa 7500 rpm |
Сооднос на компресија | 10.6 : 1 |
Контрола на мешавина / управување со агрегат | Електронско директно вбризгување, BMS-E2 |
Контрола на емисија на издувни гасови | Затворени јамки со 3 премини низ катализаторот, емисија стандард ЕУ-4 |
Перформанси / потрошувачка на гориво | |
Максимална брзина | 143 km/h |
Просечна потрошувачка на 100км | 3,33 l |
Вид на гориво | Безоловен минимум 91 октани, се препорачува за Европа 95 октани |
Електричен систем | |
Алтернатор | Алтернатор 308 W |
Акумулатор | 12 V / 8 Ah, без одржување |
Пренос на моќност | |
Квачило | Во повеќе слојно квачило со подмачкување со масло, механичко |
Менувач | Шестстепенски интегриран менувач во куќиштето на агрегатот. |
Погон | Континуиран З-прстен синџир со пригушување на потресите во осовината на задното тркало |
Шасија и сопирачки | |
Рам | Цевкаста челична рамка со прицврстена задна рамка. |
Позиција на предно тркало / суспензија | Вилушка наопаку, Ø 41 mm |
Позиција на задно тркало / суспензија | Подвижна вилушка лиена од цврст алуминиум, директно прицврстен monoshock (еден амортизер), пружина со подесување |
Пренос на суспензија предни / задни | 180 mm / 180 mm |
Меѓуосовинско растојание | 1.420 mm |
Наведнатост на управувачот | 98 mm |
Агол на управување | 63,3° |
Тркала | Aluminijumski točkovi |
Рам, напред | 2,50 x 19″ |
Рам, позади | 4,0 x 17″ |
Гума, напред | 110/80 R 19 |
Гума, позади | 150/70 R 17 |
Предна кочница | Сопирачка со единечен диск, дијаметар 300 mm, 4-клипна фиксирана шепа. |
Zadnja kočnica | Сопирачка со единечен диск, дијаметар 240 mm, единечена-клипна шепа |
ABS | BMW Motorrad ABS |
Димензија / тежина | |
Должина | 2075 mm |
Ширина (вклучувајќи и ретровизори) | 880 mm |
Висина (без ретровизори) | 1230 mm |
Висина на седиштето, без терет | 835 мм (820 мм: пониско седиште; 850 мм: удобно седиште) |
Должина на просторот за нозе, без тежина на терет | 1870 mm (1840 mm: пониско седиште;1900 mm: удобно седиште) |
Маса на празен мотоцикл, подготвена за пат, полн резервар1) | 169,5 kg |
Дозволена вкупна маса | 345 kg |
Дозволена носивост (со стандардна опрема) | 175,5 kg |
Корисна зафатнина на резерварот | 11 l |
Резерва | просечно 1 l |
Техничките податоци се однесуваат на тежината на празен мотоцикл (DIN)
1) Во согласност со Директивата 93/93 / ЕЕЗ со сите течности и најмалку 90% од полн резервоар