ДИНАМИЧЕН, НАПРЕДЕН, ИНТУИТИВЕН.
Оригиналниот и моќен дизајн на F 900 R едноставно повикува на предизвик. Овој динамичен roadster ви дава шанса да добиете трка полна со адреналин. F 900 R делува со прецизност и точност. Ова значи дека можете да ја користите неговата моќ спонтано додека ги спроведувате вашите мислите во задоволство од возењето. F 900 R ви овозможува и технологија за осветлување, поврзување и безбедност – далеку повеќе од другите.
Немојте да бидете исплашени – тој сака само забава.
Зад моќната конструкција на F 900 R е чисто задоволство при возењето. Неговите дефинирани рабови го истакнуваат атлетскиот дух на машината како затегнати тетиви. Изгледа фокусирано, прецизно подесено. Предниот дел изгледа агресивно. Предните светла и таблата со инструменти се компактно лоцирани на воланот. Ова е исто како и боксовите на еден борец: покриени и подготвени за напад во секој момент. Резерварот е поместен кон предниот дел, обезбедувајќи оптимална дистрибуција на тежина и краток заден дел. Компактниот ауспух го нагласува овој остар изглед.
Повеќе вртежен момент за Вашиот живот.
Интуитивно, спонтано, динамично – нема да мора да чекате за среќни моменти. Вие едноставно ги земате како што посакува вашето срце. Високиот вртежен момент на двоцилиндричниот мотор што го поседува F 900 R се развива помеѓу 4.500 и 8.500 вртежи во минута за 87 Nm. Ова е вистинскиот опсег на брзина за да се извлече максимумот од моќта на овој мотоцикл.
Прилагодлив фар.
Прилагодливиот фар на F 900 R автоматски се вклучуваат под агол од само 7°. Другите LED елементи во предните фарови создаваат најдобро можно осветлување за внатрешноста на кривата. За поголема удобност и безбедност во секој агол. Ние ја гледаме F 900R како се движи кон нас, со зајдисонцето на крајбрежниот пат.
Прилагоден, но само во однос на ергономијата.
F 900 R се одликува со ергономија на предните тркала и спортскиот изглед. Неговите шест различни опции за висина на седиштата, рачки со подесување и опцијата со висок управувач овозможуваат скоро секој да ја најде својата идеална позиција. Ветробранот е исто така достапно во висока верзија, која овозможува удобна и заштитена позиција, дури и на долги возења. Секој може да го најде F 900 R што им одговара најдобро. Веруваме дека овие работи прават динамичен патишта. Гледаме дека F 900 R се вози брзо во правец.
Повеќе задоволство при возењето.
Со изборните режими на возење, можете да ја претворите секоја крива и секоја насока во чисто уживање уште побрзо отколку порано. Про режимите за возење вклучуваат системи за поддршка на безбедност како што се ABS Pro, Динамичка контрола на влечење (DTC), Динамична контрола на сопирачките (DBC) и Контрола на сопирачките на моторот (EBC). Динамичката контрола на сопирањето (DBC) гарантира поголема безбедност на сопирањето, а нова опција – контролата на сопирачката на моторот (EBC) спречува да се лизне задното тркало кога забрзувачот или квачилото се активираат спонтано. Gear Shift Assist Pro, или електронски прилагодливо закачување, комбинира спортска динамика и удобност за уште поголемо задоволство при возењето.
Агрегат | |
---|---|
Tип | Водно ладење, четиритактниот двоцилиндричен линиски агрегат, четири вентили по цилиндар, две брегасти вратила, суво подмачкување |
Дијаметар х цилиндар | 86 mm x 77 mm |
Кубикажа | 895 cc |
Максимална моќност | 77 kW (105 ks) нa 8,500 rpm |
Максимална моќност (А2) | 70 kW (95 ks) нa 8,000 rpm |
Максимален вртежен момент | 92 Nm нa 6500 rpm |
Максимален вртежен момент (А2) | 88 Nm нa 6750 rpm |
Сооднос на компресија | 13.1 : 1 |
Контрола на мешавина / управување со агрегат | Електронско вбризгување |
Контрола на емисии на издувни гасови | Регулирана со троен катализатор, емисиски стандард EU-5 |
Перформанс / потрошувачка на гориво | |
Максимална брзина | 216 km/h |
Максимална брзина (А2) | 201 km/h |
Опционална опрема за мотоцикл со намалување на моќност | 162 km/h |
Потрошувачка на гориво на 100 km врз основа на WMTC | 4.2 l/100km |
CO2 емисија врз основа на WMTC | 99 g/km |
Тип на гориво | Премиум безоловен, минимум 95 октани (RON) |
Тип на гориво (А2) | Премиум безоловен, минимум 91 октан (RON) |
Електричен систем | |
Алтернатор | Постојан магнетен алтернатор 416 W (дефинирана моќност) |
Акумулатор | 12 V / 12 Ah, без одржавање |
Преносливост | |
Квачило | Повеќекратен диск со подмачкување (без тресење), механички |
Менувач | Постојана мрежа на шестостепен менувач интегриран со картерот |
Погон | Бесконечен O – прстен ланец со ублажувачки удар во задното тркало |
Шасија / Сопирачки | |
Рам | „Bridge-type“ рам, конструкција на челични школки |
Позиција на предно тркало / суспензија | Превртена телескопска вилушка, со дијаметар 43 mm |
Позиција на задно тркало / суспензија | Алуминиумска двострана осцилирачка вилушка, централна, хидраулично прилагодување на оптеретувањето, отскокнување со подесување |
Пренос на суспнзија преден / заден | 135 mm / 142 mm (Опционална опрема – можност за спуштена суспензија: 115 mm / 122 mm) |
Меѓуосовинско растојание | 1518 mm |
Наваленост на управувачот | 114.3 mm |
Агол на управување | 60.5° |
Тркала | Алуминиумски тркала |
Фелна, напред | 3.50 x 17″ |
Фелна, позади | 5.50 x 17″ |
Гума, напред | 120/70 ZR 17 |
Гума, позади | 180/55 ZR 17 |
Предна сопирачка | Два сопирачки дискови, дијаметар Ø 320 mm, четворо-клипна шепа на сопирачката |
Задна сопирачка | Еден сопирачки диск 265mm, едно-клипна шепа на сопирачката |
ABS | BMW Motorrad ABS |
Димензии / тежина | |
Должина | 2140 mm |
Ширина (без ретровизори) | 815 mm |
Висина (со ретровизори) | 1130 mm |
Висина на седишта | 815 mm (најниска висина на седиште: 770 mm, висина на ниско седиште: 790 mm, високо седиште: 835 mm, удобно седиште: 840 mm, екстра високо седиште: 865 mm) |
Закривеност на ногата | 1820 mm (најниска висина на седиште: 1755 mm, висина на ниско седиште: 1785 mm, високо седиште: 1860 mm, удобно седиште: 1870 mm, екстра високо седиште: 1890 mm) |
Маса на празен мотоцикл, спремен за пат, со полн резервар1) | 211 kg |
Дозволена вкупна маса | 430 kg |
Дозволена носивост (со стандардна опрема) | 219 kg |
Употреблива зафатнина на резерварот | 13 l |
Резерва | во просек 3.5 l |
Техничките податоци се на тежина на празен мотоцикл (DIN)
1)Во согласност со упатствата 93/93/EEC со сите течности и најмалку 90% од полниот резервар
Стандардна опрема
TFT екран во боја со BMW Mottorad конекција
LED светло (кратко/долго)
LED трепкачи
ASC модови за возење под врнежливи услови и за пат
Подесување на предни рачни сопирачки и рачки за спојката
Штекер од 12 волти
Опционална опрема
Фар Про (прилагодливо светло за кривини)
Про модови вклучувајќи ги DTC (динамична контрола на влечење), MSR (контрола на сопирање на моторот) DBC (динамична контрола на сопирачка)
Динамично електронско прикочување
Систем на палење со безконтактен клуч
Паметен повик при случај на незгода
Контрола на притисок во гумите
Можност за спуштена суспензија
Опционални додатоци
Спојлер на агрегатот
Навлака за седиштето на совозачот
Обработени фузастери и ретровизори
Дополнителен избор на седишта
Носачи за куфер
Меки торби
Висок ветробран
Централен штендер