BMW F 850 GS Adventure.
Непознатото е она што ве мами да станете, излезете и појдете. Далеку, што подалеку! И тоа не само по асфалтирани патишта. Со моделот BMW F 850 GS Adventure, ќе освоите нови терени, бидете спремни за нови авантури и спремни да возите – каде и да појдете. Овој „travel enduro“ е створен за прави истражувачи. За луѓе кој мислат дека ни едно одредиште не е предалеку и ни една одалеченост премногу одалечена. Доживејте го светот со сопатникот кој е толку сигурен, робустен и моќен да може да ја следи и вашата радозналост. Го представуваме новиот F 850 GS Adventure.
Дизајн на моделот F 850 Adventure.
Тој го носи со гордос GS генот, кој е лесно приметен во контурите во таа фамилија. Централната позиција на резерварот измеѓу седиштата и управувачот обезбедуваат да се оптоварувањето на тркалата совршено да се дистрибуира како и да има убава, витка опашка. Карактеристичен, зрел и впечатлив – и еден и едиствен како што сте вие. Покажете го својот личен стил со сопствениот модел на F 850 GS Adventure!
„Глобален играч“ измеѓу светските патници.
Со него, се стремите за безкраен пат и предизвик: F 850 GS Adventure е дома во целиот свет и тоа е токму она што можете да го забележите. Со него, му се спротиставувате на ветрот и времето, спремни сте за секој терен и ги доживувате светските авантури со најголема можна удобност. И покрај тоа, ова е обезбедено со голем, по висина ветробран за патување, со стандарно удобно седиште за возачот и големиот 23-литарски преден резервар. За опуштено возење по нерамен терен, вашиот F 850 GS Adventure доаѓа со трајни додатоци: покрај шипки за заштита на моторот во серија или практичен носач за багаж направен од не’рѓосувачки челик како припрема за централен алуминиумски куфер, страничниот декоративен панел е исто така многу робусен. Се направено за вашата турнеја низ светот со овој „глобален играч“.
Неговиот погон: волја да се открије.
Тој сака да излезе во светот: на моќен, ново развиен дво-цилиндарски мотор со 70 kW (95 ks) да биде правиот погон за вас и за вашата желба за откривање. Новиот концеп на моторот импресионира со силниот звук, на јаки перформански со 70 KW (95ks) при 8.250 обртаи во минута и непречената работа – со умерена потрошувачка од 4,1 l на 100 km (според WMTC). Со вртежен момент од 92 Nm при 6.250 обртаи во минута, овој Enduro има доволна моќност за секој теренски предизвик – кај и да сакате да го возите.
.
Мотор | |
Тип | Четиритактен, водено ладен реден двоцилиндарски мотор, четири вентили по цилиндар, две осовини во главата на цилиндрот, подмачкување на сув прелив |
Дијаметар х од | 84 mm x 77 mm |
Зафатнина | 853 cc |
Номинална излезна моќност | 70 kW (95 ks) при 8.250 обртаи во минута OE редуцирана излезна моќност 35 kW (48 ks) при 6.500 обртаи во минута OE RON91 безоловно регуларно гориво: 66 kW (90 ks) при 8.000 обртаи во минута |
Максимален вртежен момент | 92 Nm при 6.250 обртаи во минута OE редуцирана излезна моќност: 63 Nm при 4.500 обртаи во минута OE RON91 безоловно регуларно гориво: 86 Nm при 6.250 обртаи во минута |
Сооднос на компресија | 12,7 : 1 |
Контрола на мешавина / управување со моторот | Електронско вбризгување |
Контрола на емисија | Тронасочен каталитички конвертор на затворена јамка, стандард ЕУ-4 |
Стандард за емисија | 98 g/km |
Перфоманси / потрошувачка на гориво | |
Максимална брзина | 197 km/h |
Потрошувачка на гориво на 100 км врз основа на WMTC | 4,1 l |
Тип на гориво | Безоловен супер, минимален октански број 95 (RON) OE безоловно регуларно гориво, минимален октански број 91 (RON) |
Електричен систем | |
Алтернатор | Перманетен магнетен алтернатор 416 W (номинална моќност) |
Акумулатор | 12 V / 10 Ah, без одржување |
Преносна моќност | |
Квачило | Мокро квачило со повеќе дискови пролизгачко, механичко |
Менувач | Шестстбрзински менувач во постојана мрежа интегриран во кукиштето на радилицата |
Погон | Безкраен ланец со О-алки и амортизирање на удари во осовината на задното тркало |
Шасија / Сопирачки | |
Рам | Рам тип мост, конструкција на челична школка |
Позиција на предно тркало / суспензија | Наопаку телескопска вилушка, Ø 43 mm |
Позиција на задно тркало / суспензија | Двојна вилушка од лиен алуминум, централна WAD опружна нога, хидроулички прилагодливо предходно оптеретување на федерот, амортизирање на одскокот |
Поместување на суспензијата напред / назад | 230 mm / 215 mm (OE: комплет со спуштена суспензија 210 mm / 195 mm) |
Осовинско растојание | 1.593 mm |
Затур | 124,6 mm |
Агол на главата управувач | 62° |
Тркала | Тркала со жичани бандаши |
Фелна, предна | 2,15 x 21″ |
Фелна, задна | 4,25 x 17″ |
Гума, предна | 90/90 21 |
Гума, задна | 150/70 R17 |
Сопирачка, предна | Сопирачка со двоен диск, покретни дискови на сопирачките, Ø 305 mm, двоклипна шепа на сопирачките |
Сопирачка, задна | Сопирачка со еден диск, Ø 265 mm, едноклипна шепа на сопираките |
ABS | BMW Motorrad ABS (одвојлив) |
Димензии / тежина | |
Висина на седиштето, без тежинско оптеретување | 875mm (OE комплет со спуштена суспензија: 815 mm, OE ниско седиште: 835 mm, OE двојно седиште: 860 mm, OA рели седиште: 890 mm) |
Внатрешна кривина на ногата, без оптоварување со тежина | 1.950 mm (OE комплет со спуштена суспензија: 1.830 mm, OE ниско седиште: 1.870 mm, OE двојно седиште: 1.910 mm, OA рели седиште: 1.980 mm) |
Корисен волумен на резерварот | 23 l |
Резерва | околу 3,5 l |
Должина | 2.300 mm |
Висина (без огледала) | 1.437 mm |
Ширина (вклучено и огледала) | 939 mm |
Тежина без оптеретување, подготвен за патување, со полн резервоар 1) | 244 kg |
Дозволена вкупна тежина | 455 kg |
Носивост (со стандардна опрема) | 211 kg |
Техничките податоци се однесуваат на тежината на празен мотоцикл (DIN).
1) Во согласност со насоките 93/93/EWG со сите течности и горива од најмалку 90% од волуменот на корисен резервоар.
БАГАЖНИК.
Алуминиумски централен куфер
- Водоотпорен централен куфер со заклучување и голем капацитет на багажот.
- Совршено решение за лјубителите на патување кој највеќе бараат од себе и својот простор за багаж со волумен од околу 30 литри, алуминиумскиот централен куфер има доволно простор за BMW Motorrad кацига.
- Издржливиот куфер е отпорен на прашина и вода, што се практични детали кој се ефикасни и под екстремни услови.
Atacama систем за мек багаж
- Разновиден, водоотпорен и многу отпорен на удари систем на багаж со различни елементи посебно смислен за светските патници.
- Atacama замотана вреќа изработена од робусна мешавина на материјали убедлива е благодарение на паметните детали и просторот на багажот од 40 литри. Покрај водоотпорниот вметнувач, најразлични прегради за складирање нудат дополнителен простор. Разновиден концепт за прицврстување, три рачки за носење и функцијата на ранецот обезбедуваат сигурно вклопување и исклучително практично ракување.
- Робусните Atacama торбичи се импресивни со паметни деталји и капацитет на складирање од 60 литри. Покрај водоотпорниот вметнувач најразлични прегради за складирање нудат дополнителен простор. Прицврстувачите за брзо одвојување и лесно монтирање на мотоциклот, како и трајните рачки за носење, обезбедуваат сигурен зафат и исклучително практично ракување.
ЕГРОНОМИЧНОСТ О УДОБНОСТ.
Прилагодлива потпирка за ногата на возачот
- Потпирка за нозе опремена со федер и пластични плочки се прилагодливи на три позиции и обезбедуваат максимална удобност и безбедност како на и надвор од патот.
- Ова значи дополнителен осет на теренот и уште подобра контрола на моторот при возење во стоечка позиција.
Прилагодлива потпирка за ногата на возачот во црна боја
- Потпирка за нозе опремена со федер и пластични плочки се прилагодливи на три позиции и обезбедуваат максимална удобност и безбедност како на и надвор од патот.
- Ова значи дополнителен осет на теренот и уште подобра контрола на моторот при возење во стоечка позиција.
НАВИГАЦИЈА.
Навигатор VI
- Со мултифункционалниот Навигатор VI, планирањето на маршрутата е детска игра.
- Систем со 16 GB флеш меморија и tač skrin дијагоналата пет инча е секогаш сигурен водич.
- Благодарение на кружниот поларизирачки филтер (CPOL), водоотпорен екран лесно може да се прочита дури и на директна сончева светлина. Екранот со висока резолуција во куќиштето како смартфон ги обезбедува сите најважни информации и неопходен преглед во секоја ситуација.
- Бројните дополнителни функции го прават планирањето и патувањето возбудливо искуство. Ова ви овозможува да креирате патека-рута според личната наклонетост за да уживате во возењето на кривудави странични патишта со малку сообраќај.
- На непознат терен, опцијата „таму и назад“ е особено корисна, затоа што секогаш ќе завршите со сигурност на местото на поаѓање.
- Bluetooth конекцијата со системот за комуникација BMW Motorrad и изборната апликација Smartphone Link овозможуваат мултимедијална забава при возење: најавувања за навигација, телефонски повици и музика, како и добивање временска прогноза или информации за гужва во сообраќајот, без никакви проблеми.
- Заедно со подготовката на навигацијата, достапни се и дополнителни функции како „My Motorcycle“, а може да се контролира и со помош на мултиконтролерот на рачката на воланот.
- Секој што ќе се определи за претходно вградени мапи, ќе остане секогаш во тек благодарение на доживотното ажурирање на мапите.
БЕЗБЕДНОСТ.
Ендуро алуминиумски долен заштитник на моторот
- Издржливиот алуминиумски ендоро заштитик на моторот ефикасно го штити подот на моторот од камени парчиња и оштетувања.
- Алуминиумскиот штитник, кој е специјално дизајниран за употреба на терен, е дебел 2 мм и значително подолг и подолг од стандардниот мотор.
- Неговата посебна форма го засилува впечатливиот надворешен изглед на машината.
Помошни LED фарови
Јаки помошни LED фарови пружаат неопходна перспектива во услови на слаба видливост заради продолжено осветлување.
Штитник за фарот
Штитник за фарот, одобрен за употреба на терен, едноставно се мести и ефикасно го штити фарот од оштетување при теренски услови.
ДИЗАЈН.
LED трепкачи
- Елегантни, странично монтирани трепкачи за вртење со LED технологија
- Атрактивните LED трепкачи за вртење со бело стакло се прилагодуваат во согласност со изгледот на машината и поставуваат нови стандарди во однос на дизајнот и функционалноста.
HP стругана рачка на квачилото
HP рачка на квачилото изработена од сив анкодизиран алуминиум го нагласува спортскиот карактер на мотоциклот и ергономски прилагодлив до ширина на раката во три фази.
HP стругана рачка на сопирачките
HP рачка на рачната сопирачка изработена од сив анкодизиран алуминиум го нагласува спортскиот карактер на мотоциклот и ергономски прилагодлив до ширина на раката во пет фази.
Голем ветробран
Голем ветробран, достапен или во затемнета или во провидна варијанта, нуди зголемена заштита од ветерот и временските услови за возачот и доведува до поголема удобност при патување.