F 850 GS: Авантура во крвта.
Живеете за предизвикот. Онаму каде што другите се вртат назад, вие возите понатака. Вие ги преминувате границите. Пречките се претвораат во можности. Авантура тече низ вашите вените. Седејќи на F 850 GS, лесно ќе ја совладате теренската патеката благодарение на предната гума од 21 инчи. Важно е дека вашиот став и радозналоста ве тераат понатаму – без разлика колку сакате да патувате на F 850 GS. И без оглед на тоа дали го возите низ кал: Со опцијата Connectivity вграден во фабриката, имате пристап до навигација, телефон, медиуми и возила релевантни во секое време. Јасен и концизен на 6,5-инчен – без нешто што би го одвлекол вниманието. Ова ви дава повеќе време за она што е важно. И ви овозможува да откриете што се наоѓа преку хоризонтот.
Уште повеќе GS.
Моќен изглед: Вие и вашиот F 850 GS со карактеристична контура во движење. Кога станува збор за дизајнот, смисолот за авантура може да се почувствува на секоја површина, на секој агол и линија на мотоциклот. Од задниот крај, преку предниот резервоар до целиот пат до LED-фаровите, чиишто дневни светла наликуваат на навалена сонична вилушка, достапни се како опционална опрема, елементите за дизајн се сведени за теренски потреби, додека се прилагодени на единдтвено патување од глава до пети. Галванизираната маска на хладњакот за стиловите Рели и Ексклузив дава лежерен изглед како на патот така и надвор од патот.
Внатрешен погон.
Далечината и жедта за откривање е она што ве поттикнува. Двоцилиндричниот реден мотор со своите 70 kW (95 КС), ве поддржува во секој ваш напор – неговата моќност е со голем вртежен момент и брз карактер. Моќниот звук на моторот импресионира додека работи економично и дава импресивни перформанси во секое време. Откријте го непознатото со моделот F 850 GS!
Во својот елемент.
Главата ви е слободна, погледот ви е насочен кон патот пред вас. Управувате скоро инстинктивно, менувате брзини и кочите F 850 GS – тоа е незаменливо управување: во вашиот елемент, вие сте целосно фокусирани на вашата авантура. И благодарение на ергономијата типична за GS, вие возите исправено и самоуверено, што значи дека секогаш сакате да продолжите понатаму.
Ексклузивен стил.
Дали сте со цврст карактер? Во тој случај, вашиот F 850 GS дефинитивно треба да има незаборавни елементи. Ексклузивниот стил, покрај метализираната мат Pollux анодизирана суспензирана вилушка и галванизирана украсна лајсна на хладњакот. Ова го истакнува високиот квалитет на мотоциклот. Штитници за рака и црно-сиво клупа седиште вешто го надополнуваат стилот.
Рели стил.
Дали ви се допаѓа спортскиот изглед и смело возење надвор од патот? Рели стилот ви дава уште поголема динамичност кога седите на вашиот F 850 GS, затоа што поставува впечатливи акценти со златни анодизирана фелна, црно – црвена клупа за седење, штитници за раце и галванизиран со украсна лајна хладњак – ова вклучува и ексклузивни бои, од Lightwhite Uni, преку Racing Red Uni до Lupine Blue метализирани бои.
Мотор | |
Тип | Четиритактен двоцилиндричен мотор со ладење на вода, четири вентила по цилиндар, две осовини во главата на цилиндарот, подмачкување на сув картер |
Дијаметар x од | 84 mm x 77 mm |
Зафатнина | 853 cc |
Номинална излезна сила | 70 kW (95 КС) на 8.250 вртежи во минута OE редукција на излезна моќност 35 kW (48 ks) при 6.500 вртежи во минута OE RON91 безоловно регуларно гориво: 66 kW (90 ks) при 8.000 вртежи во минута |
Max. обртен момент | 92 Nm при 6.250 вртежи во минута
OE редукција на излезна моќност: 63 Nm при 4.500 вртежи во минута OE RON91 безоловно регуларно гориво: 86 Nm при 6.250 вртежи во минута |
Сооднос на компресија | 12,7 : 1 |
Контрола на мешавина / управување со моторот | Електронско вбризгување |
Контрола на емисија | Три-насочен каталитички конвертор во затворен јамка, стандард емисија на EU-4 |
Перформанси / потрошувачка на гориво | |
Максимална брзина | преку 200 km/h |
Потрошувачка на гориво на 100 км врз основа на WMTC | 4,1 l |
Тип на гориво | Безоловен супер, минимален октански број 95 (RON) ОЕ безоловно регуларно гориво, минимален октански број 91 (RON) |
Електричен систем | |
Алтернатор | Перманентен магнетен алтернатор 416 W (номинална моќност) |
Akumulator | 12 V / 10 Ах, без одржување |
Трансмисија на моќност | |
Квачило | Мокро квачило со повеќе дискови, лизгави, механички |
Менувач | Шестбрзински менувач со констанстна мрежа интегриран во куќиште на радилицата |
Погон | Бескрајен ланец на О-алки со амортизација на ударот во осовината на задното тркало |
Шасија / Кочница | |
Рам | Рам на тип мост, конструкција на челична школка |
Локација на предно тркало / суспензија | Наопаку телескопска вилушка fork, Ø 43 mm |
Локација на задно тркало / суспензија | Леана алуминиумска двојна вилушка, централна WAD опруга, предходното оптоварување е хидраулички подесива, амортизацијата на одскокнување е со подесување |
Поместување на суспензијата напред / назад | 204 mm / 219 mm (OE: Комплет спуштена суспензија 184 mm / 199 mm) |
Осовинско растојание | 1.593 mm |
Затур | 126 mm |
Агол на главата на управувачот | 62° |
Тркала | Тркала со укрстени краци |
Фелна, напред | 2,15 x 21″ |
Фелна, назад | 4,25 x 17″ |
Гума, предна | 90/90 21 |
Гума, задна | 150/70 R17 |
Сопирачка, предна | Сопирачка со два диска, подвижни дискови за кочење, Ø 305 mm, двоклипна шапа на сопирачкаi |
Сопирачка, задна | Сопирачка со еден диск, Ø 5 265 мм, едноклипна шепа на сопирачка |
ABS | BMW Motorrad ABS |
Димензии / тежина | |
Висина на седиште | 860 mm (OE комплет спуштена суспензија: 815 mm, OE ниско седиште: 835 mm, OE удобно седиште: 875 mm, OA рели седиште: 890 mm) |
Внатрешна крива на ногата | 1.910 mm (OE комплет спуштена суспензија: 1.830 mm, OE ниско седиште: 1.870 mm, OE комфорно седиште: 1.950 mm, OA рели седиште: 1.980 mm) |
Корисен волумен на резерварот | 15 l |
Резерва | oкo 3,5 l |
Внатрешна крива на ногата, без оптоварување со | 1.810 mm |
Должина | 2.305 mm |
Висина (без огледала) | 1.356 mm |
Ширина (вклучени огледала) | 922 mm |
Неоптеретена тежина, подготвен за пат, полн резервоар1) | 229 kg |
Дозволена вкупна тежина | 445 kg |
Носивост (со стандардна опрема) | 216 kg |
Технички податоци се однесуваат на неоптоварена тежина (DIN)
1) Во согласност со насоките 93/93 / ЕЕЗ со сите течности, гориво од најмалку 90% од волуменот на корисен резервоар
ДЕЛОВИ ЗА ПЕРФОРМАНСИ.
HP спортски пригушувач
- Задушувач за навестување на грлат звук и спортски изглед
- Пригушувачот е изработен целосно од титаниум (школка, цевка за спојување и внатрешно)
- Завршна капа и топлотен штит од карбон
- Тежина помала од тежината на пригушувачот од широко производство
- Зголемен вртежен момент од низок до среден распон на бројот на вртежите, моќност на стандардно ниво на конфигурација
БАГАЖ.
Варио кутија
- Црна пластична кутија
- Зафатнината на кутијата може да се прилагоди со движење на шипката
- Зафатнина: околу 20-29 l (десно), околу 30-39 l (лево)
- Иновативен механизам за прицврстување на возилото
- Опционално: вметоци
Торба за резервар
- Торба за резерварот со водоотпорен отвор за кабел
- Надворешни џебови што одвраќаат вода со патент-затварач
- Интегриран мантил за дожд со процеп
- Стабилизациска шипка која се простира на целиот обем ви овозможува да закачите џеб за папки или дополнителен багаж
ЕРГОНОМИЧНОСТ И КОМФОР.
Ендуро потпирачи за нозете
- Подобро прилагодување и подобрена контрола на возилото при возење надвор од патот и возење во стоечка положба
- Материјалот и обликот на педалата спречуваат лизгање на стапалото
- Должина на педалот: 90 mm
- Прецизно високо легиран нерѓосувачки челик со висока легура
- Непречено функционирање на менувачот и на рачката на ножната сопирачка (без промена на висината на потпирачот за нозете)
Ветробран, мал, транспарентен
- Спортски изглед со добра заштита од ветер и временски услови
- Пониска (за приближно 105 mm) од стандардниот ветробран F 850 GS, но иста ширина
- Идентичен со стандардниот ветробран на моделот F 750 GS
- Премачкување отпорно на гребење за непречена долготрајна транспарентност
- Генерална дозвола за примена
Рели седиште на мотоциклот
- Зголемена цврстина на седиштето за возење надвор од патот
- Помала ширина на седиштето од стандардната
- Тесната и витка силуета го истакнува изгледот на Ендуро
- Одобрено за 2 лица (намалена удобност на патниците)
- Боја: Црна / сива
НАВИГАЦИЈА.
BMW Motorrad Navigator VI
Нека Navigator VI ве однесе на некои од најдобрите патувања во вашиот живот. Голем 5-инчен екран на допир ќе ви го покаже патот до неограничено задоволство при возењето. Екранот располага циркуларен филтер за поларизација (CPOL) кој ги минимизира рефлексиите додека ја зголемува контраста и гарантира оптимална читливост дури и при директна сончева светлина. Доживејте нови патишта и дестинации со примена на опцијата за планирање на „Curvy Roads“ (патишта со кривини), „Avoid larger main roads“ елемент (избегнувајте ги поголемите магистрални патишта) и„Round trip“ функцијата за возење до вашата цел и да се вратите за време, оддалеченост или на меѓуодредиштето. За да ви помогне да уживате во најдобрите предели на патот, „Natural Guidance” ви нуди прецизен опис на околината, подрачјето. Поставете го звучното пратење за вашето патување: со Bluetooth технологија и новата опција „Music Streaming“, можете да слушате песни зачувани на вашиот паметен телефон. Бидете режисер и контролирајте го „Action Cams“ (акциски камери) директно од навигаторот. Изборната апликација „Smartphone Link“ ќе ве остави во тек со информациите за сообраќајот во реално време и временските прогнози. „4-Button Mount“ го олеснува користењето на сите релевантни функции додека патувате. Воедно ќе ги добивате доживотно ажурираните податоци за предходно инсталираните мапи. Уште нешто: со опционлниот комплет за изнсталација во колата, Navigator VI е исто така идеален сопатник во вашиот автомобил.
BMW Motorrad Navigator V
Навигаторот V со голем 5-инчен TFT екран во боја, е совршен електронски извидник за посветените моторџии. Софтверот BaseCamp ви дозволува да ги испланирате омилените рути, до последен детал. Изберете ја најбрзата или најкратката дестинација, или определете се за „криви патчиња“, ако ги сакате оние највозбудливите. Апликацијата за link smartfon за информациите за сообраќајот, во реално време и временска прогноза ви кажува што точно треба да знаете во вистинскиот момент. ТТ навигациските објави со детални описи на вашата околината, ќе ве информираат за сè што е околу вас за одбраната дестинација. Bluetooth технологијата и опцијата BMW Motorrad комуникацискиот систем ги пренесуваат инструкциите за маршрутите, директно до вашата кацига преку безжичн линк, и можете да ја користите функцијата „handsfree“ за телефонски повици. Податоците за мапите се претходно инсталирани, и имате доживотно бесплатно ажурирање.
BMW Motorrad држач за паметентелефон
- Тврд држач за паметен телефон е отпорен на прав и вода, со прозорец и порта за полнење
- Паметниот телефон може да се наполни преку микро-USB или безжична врска, со користење на Qi стандард²
- Држачот може да се сврти за 90 °, за да се гледа во форматот на пејзажот или портретот
- Погоден за екраните до 5 ″, висина до 13,8 cm, ширина до 7,3 см, дебелина до 1,1 cm
- Одговара за носачи специфични за возилото за BMW Motorrad Navigator³
² Само за Qi-компатибилен паметен телефон (Qi е стандард за пренесување на безжична енергија со електромагнетна индукција на кратки растојанија)
³ Не е опфатено со основната понуда
БЕЗБЕДНОСТ.
Алуминиумски ендуро заштитник на моторот
- Робусен алуминиумски заштитник, дебел 2мм, елоксиран
- Го штити дното на моторот од летечки камења и контакт со земјата и пречките
- Значително подолг и поширок од обичниот штитник за моторот
- Го зајакнува теренскиот карактер на машината
- Носачот е изработена од специјален челик
Штитник на фарот
- Го заштитува фарот од летачки камења кога мотоциклот се користи надвор од патот
- Лесна и брза инсталација и отстранување на штитникот за фар, со спојките кој се заклучува со фаќање. Спојки за фаќање се прицврстени на мотоциклот.
- Само за возење по теренски патишта
- Само за LED фарови
Додатен LED фар
- Моќen помошeн LED фар во куќиштето од леан алуминиум
- Повеќе безбедност на патот: подобар видик и подобра видливост
- LED светилките се толку долготрајни што практично се без абење, така да користењето е без грешка како и без одржување
- Дијаметар приближно 70 mm, должина околу 110 mm
ОДРЖУВАЊЕ И ТЕХНИЧКИ ДЕТАЛИ.
Автоматски систем за подмачкување на ланецот
- Трајано подмачкување на погонскиот ланец
- Редукција на времетраењето и трошоците за одржување
- Продолжен сервисен век на синџирот