S 1000 RR
Супермотоцикл полн со суперлативи
Во постојано настојување да ги постигнете границите и во потрага по идеална линија, имате 152 kW (207 КС) под вас. Несовладлива сила го наметнува вашиот RR до максимум – со 113 Nm вртежен момент од 11.000 вртежи во минута и крива на вртежен момент од најмалку 100 Nm во распон од 5.500 до 14.500 [вртежи во минута].
Десет години откако првата генерација на моделот RR го воодушеви светот на мотоциклите, сега влегуваме во следното ниво на перформанси. Ревидиравме скоро секоја компонента на моделот RR – од напред до задниот дел. Резултатот: помала тежина и значително подобри перформанси. Дали сте подготвени за пол-позиција и победа? РР ве очекува.
Дизајниран за пол-позиција.
Секој што ќе го погледне, веднаш е свесен за следново: ова е мотоцикл со високи перформанси. Секој дел од моделот RR е дизајниран да го извлече максимумот од себе. На пример, земете го изгледот на рамот со нова технологија суспензија што го прави RR полесен и попрецизен. Покрај тоа, постои ергономски совршено седиште, кое е незаменливо благодарение на изменетиот рам и дизајнот на предната оплата. Стандардните LED предни светла му даваат на мотоциклот апсолутно динамичен и агресивен изглед. Предните трепкачи преминале од оплатата на ретровизорите, што овозможува подобрена видливост. Виден одзади, RR доминира во однос на дизајнот и функционалноста: тука е мотото „Се во едно“. Покрај светлото на регистарската табличка, држачот на регистарската табличка сега содржи и LED трепкачи, задни и стоп-светла.
Четири цилиндри и незаменливи перформанси.
Ново дизајнираниот, четирицилиндричен мотор го сочинува новиот RR погон. Не само што врвната моќност е зголемена на 152 kW (207 ks) на 13.500 врт / мин, но кривата на вртежниот момент е исто така оптимизирана. И благодарение на новата технологија BMW ShiftCam, која го избира времето за отворање на вентилот и подигање на вентилот со помош на брегастата осовина, дури и при мали или средни опсези на брзината на моторот, се применуваат значително повеќе вртежен момент и моќност. Покрај тоа, голем број на други компоненти се прилагодени за понатамошно оптимизирање на тежината, просторот и дизајнот. Ова вклучува нов концепт за тајминг, вдлабнати усисни вентили од титаниум и подобрена и само-зајакнувачко квачило со влажни лизгање на повеќе дискови (-20N). Моторот сега е полесен за 4 kg и потесен, што го подобрува не само ракувањето, туку и ергономијата. Ова ќе го забележите веднаш штом ќе се качите на мотоциклот.
Технологија креирана за максимални перформанси во секоја ситуација.
RR е технички висок летач кој силно се прилепува за патот: Четирите стандардни мода RAIN, ROAD, DYNAMIC и RACE веќе покриваат голем број на стилови на возење во различни услови. Про модот како специјален додаток го шири тркачкиот свет под вашите нозе со три дополнителни мода RACE PRO 1, RACE PRO 2 и RACE PRO 3, со системите Launch Control, Pitlane Limiter, HSC Pro (Hill Start Control Pro) и DBC (Dynamic Brake Control). Со мулти-контролер, можете да ги конфигурирате следниве поставки преку TFT дисплеј, во боја, во дијагонала 6,5 “: реакциа на гас, вклучувајќи карактеристики на моторот, вртежен момент на сопирање на моторот, контрола на влечење (DTC), вклучувајќи контрола на возење само на задното тркало, ABS и DDC (Dynamic Damping Control). А со допир на копче можете да ги прилагодите поставките додека возите преку DTC +/- Shift. Благодарение на најновата 6-осовинската технологија на сензори и претходната контрола на вртежниот момент, поддршката DTC е особено мазна и моќна. Постапката се спроведува без оглед на пренесувањето, брзината или нагибот.
Со новата генерација DTC, добивате поефикасна, посилна и побезбедна контрола на влечење, а со тоа и уште поголем преден залет.
Перфоманси на тркачки стази. И на улица.
Кога станува збор за врвни перформанси, RR е вашиот совршен партнер. И не само на патот, туку и на тркачката стаза. Во неколку едноставни потега, можете да ги расклопите и ретровизорот и држачот на регистарската табличка, и на тој начин да добиете тркачки мотоцикл.
Опционално достапниот пакет M Пакет го претвора вашиот RR во ултимативна тркачка машина. Тука, тежината повторно се намалува за уште 3,5 кг на само 193,5 кг. Покрај Мотоспорт финишот М карбонски тркала, М акумулатори, М седишта, М подигнување на опашката и М вртења на предната вилушка, добивате и Про модови на возење со модови за подесување Race Pro 1-3 и електронски системи за асистенција, како што се DTC +/- Shift, ABS Settings, мапирање на моторот, контрола на возењето на задното тркало и контрола на лизгање, и многу нешта повеќе.
Агрегат | |
---|---|
Тип | Ладење на со вода /масло на четирицилиндричен четиритактен редни мотор, четири титаниумски вентили по цилиндер, BMW ShiftCam |
Дијаметар х од | 80 mm x 49.7 mm |
Зафатнина | 999 ccm |
Номинална излезна моќност | 152 kW (207 ks) при 13.500 вртежи во минута |
Максимален вртежен момент | 113 Nm при 11.000 вртежи во минута |
Сооднос на компресија | 13.3:1 |
Контрола на мешавина / управување со моторот | Електронско вбризгување, вариабилна усисна цевка |
Стандард за емисија | Тронасочен каталитички конвертор на затворена јамка, стандард ЕУ-4 |
Перфоманси / потрошувачка на гориво | |
Максимална брзина | 299 km/h |
Потрошувачка на гориво на 100 км врз основа на WMTC | 6,4 l |
Тип на гориво | Супер (премија) безоловен, со 95 – 98 октани |
Мотор | |
Електричен систем | |
Алтернатор | 450 W |
Акумулатор | 12 V / 8 Ah, без одржување |
Преносна моќност | |
Квачило | Мокро пролизгачко квачило со повеќе дискови и само-зајакнување |
Менувач | Шестстбрзински менувач во постојана мрежа со рамно сечени запчаници |
Погон | Ланец 525 17/45 |
Шасија / Сопирачки | |
Рам | Рам тип мост, леан алуминиум, со носивост тежина на моторот |
Позиција на предно тркало / суспензија | Наопаку телескопска вилушка Ø 45 mm, прилагодлива фаза на компресија и отскокнување, прилагодливо предходно оптоварување |
Локација на задно тркало / суспензија | „WSBK“ Алуминиумска предна вилушка, „full floater pro“, прилагодливо амортизирање на компресијата и одскокнувањето, прилагодливо предходно оптеретување |
Поместување на суспензијата напред / назад | 120 mm / 117 mm |
Осовинско растојание | 1441 mm |
Затур | 93.9 mm |
Агол на главата управувач | 66.5° |
Тркала | Лиени алуминиумски тркала |
Фелна, предна | 3.50″ x 17″ |
Фелна, задна | 6.00″ x 17″ |
Гума, предна | 120/70 ZR 17 |
Гума, позади | 190/55 ZR 17 |
Сопирачка, предна | Сопирачка со двострук диск, 4-клипни фиксни шепи за кочење, со дијаметар 320 мм |
Сопирачка, задна | Сопирачка со еден диск, подвижни шепи за кочење со еден клип, со дијаметар 220 мм |
ABS | BMW Motorrad Race ABS (интегрален дел), одвојувачки, модови за бирање |
Димензии / тежина | |
Должина | 2.073 mm |
Ширина (вклучено и огледала) | 848mm |
Висина (без огледала) | 1141 mm |
Висина на седиштата, без оптоварување со тежина | 824 mm |
Внатрешна кривина на ногата, без оптоварување со тежина | 1.827 mm |
Тежина без оптеретување, подготвен за патување, со полн резервоар | 197 kg (M Paket 193,5 kg) |
Дозволена вкупна тежина | 407 kg |
Носивост (со стандардна опрема) | 210 kg |
Корисен волумен на резерварот 1 | 16,5 l |
Резерва | околу 4 l |
Техничките податоци се однесуваат на тежината на празен мотоцикл (DIN)
1) Во согласност со насоките 93/93 / EWG со сите течности и горива од најмалку 90% од волуменот на корисен резервоар